مدیر بازاریابی تالیا: اپراتورهای تلفن همراه فقط به فکر جذب مشترک نباشند
مدیر بازاریابی تالیا اعلام کرد: بهتر است اپراتور های تلفن همراه به عنوان مسوولیت اجتماعی خود در کنار توجه کردن به استانداردها، سرویسهایی با محتوای خاص به مشترکان تلفن همراه ارایه دهند تا این سرویس ها منجر به ارتقاء فرهنگ جامعه شود.
به گزارش سیتنا، دهقان در بخشی از گفتوگو با ستاد اطلاع رسانی کنگره موبایل ایران، با تاکید بر اینکه علاوه بر توجه به زیر ساختهای فنی باید به سرویسهای محتوا محور تلفن همراه نیز توجه کرد، اظهار داشت: بهتر است اپراتورها به عنوان مسوولیت اجتماعی خود در کنار توجه کردن به استانداردها، سرویسهایی با محتوای خاص به مشترکان تلفن همراه ارایه دهند تا این سرویسها منجر به ارتقاء فرهنگ جامعه شود.
مدیر بازاریابی تالیا با بیان اینکه اپراتورهای تلفن همراه فقط به فکر جذب مشترک نباشند، گفت: بهتر است اپراتورها سرویسهای خود را با فرهنگ سازی مناسب به کاربران ارایه کنند.
وی خاطر نشان کرد: اپراتورها در هنگام ارایه سرویس های خود از ابتدای فعالیت یعنی بهره برداری از شبکه تا واگذاری سرویس نه تنها باید به زیرساخت توجه داشته باشند بلکه باید به اطلاع رسانی جامع و پشتیبانی لازم نیز تاکید داشته باشند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید