کدخبر :4766 پرینت
12 آذر 1391 - 16:19

حمایت خانه فعالان مجازی از برکناری فرمانده پلیس فتای تهران بزرگ

متن خبر

بیانیه خانه فعالان مجازی در حمایت از اقدام  سردار احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی در راستای حکم برکناری فرمانده پلیس فتای تهران بزرگ منتشر شد.

به گزارش گزوه دریافت خبر سیتنا، در متن این بیانیه آمده است: "یکی از بارزترین جلوه‌های ارزشمند احترام به حقوق شهروندی و کرامت انسانی، علاوه بر برخورد قضایی روشن و سریع با متخلفان،  استعفا یا برکناری مسئولانی است که در این باره قصور یا تقصیر داشته‌اند.

مساله مرگ ستار بهشتی یکی از آزمایش‌هایی بود که نظام مقدس جمهوری اسلامی بار دیگر از  آن سربلند بیرون آمد و پیگیری سریع و  هوشمندانه برخی از نمایندگان محترم مجلس  شورای اسلامی، فرمانده محترم نیروی انتظامی و همچنین مسئولان محترم قضایی، منتهی به  رسیدگی به آن شد.

برکناری رییس پلیس فتای فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به علت قصور و ضعف و عدم نظارت  کافی بر عملکرد پرسنل تحت امر و مشخص شدن ابعاد مختلف رسیدگی پرونده متوفی، موجب  خشنودی بیش از پیش علاقمندان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ناامید شدن دشمنان انقلاب  از بهانه‌جویی و القای عدم توجه به حقوق  شهروندی شده است.

ما فعالان مجازی ضمن قدردانی از  مسوولیت‌پذیری و شجاعت مسوولان ذیربط، امیدواریم اینگونه واکنش‌های هوشمندانه که  در عین حفظ آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دلسوزان و دغدغه‌مندان را نیز  امیدوار و خشنود می‌کند، از تکرار رخدادهای  تلخ اینچنینی جلوگیری کند."

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.