کدخبر :317479 پرینت
08 فروردین 1404 - 10:27

حضور فعال صنعت بیمه در پویش ملی نه به تصادف

بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به‌همراه صندوق تأمین خسارت‌های بدنی، به‌عنوان بخش بیمه‌ای این کمپین، در چند محور اصلی نقش‌آفرینی می‌کند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، پخش بیش از یک هزار و ۹۰۰ نوبت آگهی تلویزیونی با محتوای ایمنی و هشداردهنده در ۳۳ مرکز استانی صدا و سیما، انجام پیمایش ملی با موضوع اثرات اجتماعی، روانی و اقتصادی تصادفات، تبلیغات محیطی در برخی شهرها و محورهای مواصلاتی، تولید و انتشار محتوای چندرسانه‌ای در فضای مجازی و فعال‌سازی ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی شرکت‌های بیمه، از مهم‌ترین فعالیت‌های صنعت بیمه در این کمپین است.

رئیس‌کل بیمه مرکزی نیز پیش از این با تأکید بر حضور فعال صنعت بیمه در این کمپین، از همکاری با پلیس راهور و تلاش برای اصلاح بخشی از سازوکارهای موجود و استفاده از ابزارهای مدیریت ریسک خبر داده بود.

کمپین «نه به تصادف» تلاش دارد با استفاده از ظرفیت‌های رسانه، آموزش، پژوهش و سیاست‌گذاری اجتماعی، نگاه تازه‌ای به مسئله تصادف و ایمنی در کشور ارائه دهد. حضور صنعت بیمه در این جریان، از جنس مسئولیت اجتماعی و حمایت از جان و آرامش خانواده‌های ایرانی است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.