اختلال در سامانه پیامکی اطلاع از خاموشی ها
از حوالی ظهر امروز چهارشنبه (۳۰ آبان ماه) سامانه پیامکی توانیر برای دریافت اطلاعات ساعات خاموشی ها دچار اختلال است و تا زمان ارسال این خبر همچنان این اختلال برطرف نشده است.
به گزارش خبرنگار سیتنا، شرکت توانیر نیمه آبان ماه طی اطلاعیه ای پیرامون برنامه قطع برق، اعلام کرد که با توجه به شروع فصل سرما و افزایش مصرف گاز در بخش خانگی و محدودیت تامین سوخت گاز نیروگاهها و مطابق تصمیمات اتخاذ شده مبنی بر عدم مصرف مازوت در برخی از نیروگاهها، خاموشیهای برنامهریزی شده آغاز شده و برق مشترکان خانگی و تجاری در مناطق مختلف به مدت دو ساعت در طول روز قطع میشود.
توانیر اضافه کرد: مشترکان میتوانند جهت اطلاع از برنامه زمان بندی اعمال محدودیت برق به سایت شرکت توزیع نیروی برق مربوطه یا سامانه برق من مراجعه نمایند.
و به دنبال این اطلاعیه روش های مشاهده برنامه زمانبندی احتمالی قطع برق اطلاع رسانی شد که به شرح ذیل است:
1- اطلاع رسانی از طریق "سامانه هوشمند فوریت های برق توزیع برق تهران بزرگ"
2- اطلاع رسانی از طریق "سایت برق من"
3-راهنمای اطلاع رسانی با استفاده از کد دستوری : " #121*500* "
4- اطلاع رسانی از طریق"نصب اپلیکیشن برق من"
شهروندان با وارد کردن شناسه 13 رقمی قبض خود در سامانه های اعلام شده می تواند از ساعت و جدول قطع برق منطقه خود مطلع شوند.
شاید راحت ترین مسیر برای اطلاع از ساعات خاموشی ها همین سامانه پیامکی توانیر است که شهروندان می توانید با ارسال شماره قبض به کد دستوری #121*500* از جدول قطعی برق مطلع شوند.
اما از حوالی ظهر امروز چهارشنبه (۳۰ آبان ماه) سامانه پیامکی توانیر برای دریافت اطلاعات ساعات خاموشی ها دچار اختلال است و تا زمان ارسال این خبر همچنان این اختلال برطرف نشده است.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید