کدخبر :309705 پرینت
07 آبان 1403 - 14:54

منابع انسانی؛ یکی از دغدغه‌ های اصلی شرکت مخابرات ایران

معاون توسعه سرمایه انسانی شرکت مخابرات ایران گفت: یکی از اولویت های اصلی مدیران مخابرات، رفع دغدغه‌های نیروی انسانی است، چراکه تعدد و تنوع قراردادها در شرکت مخابرات ایران از چالش های نیروی انسانی است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، علی مطهری در نشست مدیران مخابرات منطقه یزد که با حضور مدیر مخابرات منطقه یزد و جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: تعدد و تنوع قراردادها در شرکت مخابرات ایران از چالش های نیروی انسانی است.

وی این مسأله را یکی از چالش‌های مهم شرکت مخابرات ایران دانست و تأکید کرد: عدم ساماندهی مناسب در این حوزه، مشکلاتی در مدیریت منابع انسانی ایجاد کرده است.

مطهری همچنین به موضوع سهامداران حاکمیتی اشاره کرد و گفت: از نگاه شرعی و اخلاقی، ما به عنوان شرکت مخابرات باید امانت‌دار سهامداران باشیم.

وی افزود : مخابرات بخشی از بار خدماتی جامعه را به دوش می‌کشد، اما متأسفانه پس از خصوصی‌سازی، توجه لازم از سوی دولت ها به این شرکت صورت نگرفته است.

مطهری ابراز امیدواری کرد که با نگاه حمایتی بیشتر در زمینه تعرفه‌ها، امکان رفع برخی چالش‌ها در دولت جدید فراهم شود.

معاون توسعه سرمایه انسانی شرکت مخابرات ایران همچنین به مسأله ساماندهی وضعیت ایثارگران شاغل در مخابرات پرداخت و گفت: روند تبدیل وضعیت ایثارگران طبق برنامه در قالب یک توافق جمعی در حال انجام است.

مطهری در پایان سخنانش تأکید کرد: ما به تمامی ابعاد سازمان توجه داریم و از ابزارهای قانونی و مدیریتی که در اختیار داریم، برای بهینه‌سازی مدیریت سازمان استفاده می‌کنیم.

در این نشست، زارع، مدیر مخابرات منطقه یزد، ضمن خیر مقدم به معاون توسعه سرمایه انسانی شرکت مخابرات ایران، گزارشی از عملکرد این منطقه در شاخص‌های مخابراتی ارائه کرد و افزود: مخابرات یزد توانسته است در سطح کشور مطرح باشد و این موفقیت را نتیجه تلاش و همکاری تمامی کارکنان مخابرات منطقه یزد دانست.

برگزاری نشست نمایندگان بازنشستگان مخابرات سراسر کشور در یزد

در ادامه این سفر، معاون توسعه سرمایه انسانی شرکت مخابرات ایران به همراه زارع مدیر مخابرات منطقه یزد، شاه حسینی معاون توسعه مدیریت سرمایه انسانی استانداری، مدرسی فرماندار یزد و نمایندگان بازنشستگان سراسر کشور نشستی تشکیل شد و مسایل و دغدغه ی بازنشستگان مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست مطهری با اشاره به همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان افزود: شرکت مخابرات پیگیر رای ۲۳۶۰ دیوان عدالت اداری می باشد که امیدواریم این امر محقق شود.

همچنین در این نشست محمدرضا زارع مدیر مخابرات منطقه یزد ضمن ارائه گزارشی مختصر از وضعیت شاخص های مخابراتی و نیروی انسانی استان، از حضور بازنشستگان در این گردهمایی ابراز خرسندی کرد.

شاه حسینی، معاون توسعه مدیریت سرمایه انسانی استانداری، بازنشستگان را به‌عنوان سرمایه‌های ارزشمند کشور توصیف کرد و تلاش‌های آنها در توسعه ارتباطات، به ویژه در مناطق دورافتاده ستود.

وی در ادامه نیز به اهمیت مجوز کانون بازنشستگان اشاره کرد و آن را یکی از راه‌های انتقال مشکلات و درخواست‌های جامعه بازنشستگان دانست.

لازم به ذکر اینکه، در ادامه این نشست بازنشستگان به بیان مشکلات خود در خصوص همسان سازی حقوق، وضعیت بیمه تکمیلی و غیره پرداختند که معاون توسعه سرمایه انسانی شرکت مخابرات ایران به این سئوالات پاسخ داد.

گفتنی است، در پایان سفر معاون توسعه سرمایه انسانی شرکت مخابرات ایران به استان یزد، مطهری در جمع همکاران بخش خصوصی و همکارانی که در شرف تبدیل وضعیت ایثاری گری هستند حضور یافت و به سئوالات و دغدغه هایشان پاسخ داد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.