کدخبر :309366 پرینت
30 مهر 1403 - 11:01

توسعه مشاغل هیبریدی در شیلی

مشاغل هیبریدی ترکیبی از کار حضوری در دفتر کار و کار در خانه از طریق اینترنت است، این مدل از کار به سرعت در شیلی در حال توسعه است، زیرا به خوبی به نیازهای کارفرما و کارگر پاسخ می دهد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، پس از بحران کرونا در شیلی که نحوه کاری حضوری را تحت تاثیر قرار داد ، اکنون شرکتهای بسیاری در شیلی مدل جدیدی از کار را جایگزین کرده اند. این مدل هنوز در جامعه زیاد شناخته شده نیست.

این مدل یک مدل هیبریدی است که ترکیبی از کار حضوری در دفتر کار و کار در خانه از طریق اینترنت است. این مدل از کار به سرعت در شیلی در حال توسعه است زیرا به خوبی به نیازهای کارفرما و کارگر پاسخ می دهد.

البته در برخی از بخش ها مانند مانند فناوری اطلاعات، خدمات مالی، بازاریابی دیجیتال، مشاوره و خدمات مشتری، دورکاری همچنان غالب است.

در همین حال مشاغل کمتر شناخته شده در کشور وجود دارد که شامل دورکاری می‌شود مانند توسعه دهندگان نرم افزار، مهندسان داده، تحلیلگران امنیت سایبری، مدیران سیستم و شبکه، تحلیلگران و مشاوران مالی و سرمایه گذاری، مدیران رسانه‌های اجتماعی، تحلیلگران بازاریابی دیجیتال، طراحان گرافیک، کپی رایترها و نویسندگان محتوا، مشاوران استراتژی و تحقیقات بازار، پشتیبانی فنی، دستیاران مجازی و هماهنگ‌کننده‌های خدمات مشتری.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.