کدخبر :309213 پرینت
27 مهر 1403 - 12:51

اقدام اینستاگرام برای مقابله با سوء‌ استفاده‌های غیراخلاقی

اینستاگرام به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای جلوگیری از سوء‌استفاده در این پلتفرم، اقدامات جدیدی را برای محافظت از کاربران در برابر کلاهبرداری‌های جنسی آغاز کرده است. این ویژگی تصاویر حاوی برهنگی را محو کرده و فهرست دنبال‌کنندگان و دنبال‌شوندگان کاربران را از حساب‌های مشکوک پنهان می‌کند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، شرکت متا روز پنجشنبه اعلام کرد که برای محافظت از کاربران کم سن و سال اینستاگرام در برابر سوءاستفاده‌های جنسی ویژگی جدیدی را به این پلتفرم اضافه کرده و در اختیار کاربران قرار داده است.

اینستاگرام به عنوان بخشی از اقدامات پیشگیرانه و تلاش‌های مداوم خود در برابر کلاهبرداران، با اضافه کردن ویژگی جدیدی به اینستاگرام، مقابل سوءاستفاده‌کنندگان جنسی در این فضا می‌ایستد و از کاربران جوان‌تر و کم سن و سال محافظت می‌کند.

شرکت متا روز پنجشنبه، ویژگی جدیدی را در اینستاگرام معرفی کرد که افراد را از گرفتن اسکرین‌شات از تصاویر و ویدیوهای موقت منع می‌کند.

همچنین ویژگی محافظت در برابر برهنگی که پیش‌تر مورد آزمایش قرار گرفته شده بود حالا قرار است به شکل دائمی راه‌اندازی شود و بطور کامل در دسترس کاربران قرار بگیرد.

این ویژگی تصاویر حاوی برهنگی را محو کرده و فهرست دنبال‌کنندگان و دنبال‌شوندگان کاربران را از حساب‌های مشکوک پنهان می‌کند.

انتهای پیام
 

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.