کدخبر :308122 پرینت
05 مهر 1403 - 11:12

پیام تبریک دبیر سندیکای مخابرات به باقری اصل، سرپرست مرکز تحول دیجیتال و فناوری اطلاعات سازمان برنامه و بودجه

دبیر و نایب رئیس هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران در پیامی، انتصاب رضا باقری اصل به عنوان سرپرست مرکز تحول دیجیتال و فناوری اطلاعات سازمان برنامه و بودجه کشور را تبریک گفت.

متن خبر

به گزارش سیتنا، فرامرز رستگار، دبیر و نایب رئیس هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران در پیامی، انتصاب رضا باقری اصل به عنوان سرپرست مرکز تحول دیجیتال و فناوری اطلاعات سازمان برنامه و بودجه کشور را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

تحول دیجیتال مستلزم تعهد مدیران رده بالای سازمان ها، جهش های اساسی و سریع با بهره مندی از فناوری های دیجیتال است، به گونه ای که اثرات مثبت اقتصادی در تمام سطوح جامعه مشاهده پذیر شود.

شبکه سازی همه بخش های اقتصادی و تطبیق بازیگران اصلی با شرایط جدید اقتصاد دیجیتال از الزامات تحول دیجیتال و نیازمند نگاه از بالا و در تناسب با برنامه و بودجه کشور است.

انتصاب جنابعالی به عنوان سکان دار مرکز تحول دیجیتال و فناوری اطلاعات سازمان برنامه و بودجه که بی شک ارتباطات درست نیز رکن لاینفک آن است را به فال نیک می گیریم.

فرصت را مغتنم شمرده، ضمن آرزوی سلامتی، صبر و شکیبایی و امید به بهره مندی از دانش و تجربیات ارزنده جنابعالی در این جایگاه، برایتان موفقیت و بهروزی از درگاه خداوند متعال خواهانیم.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.