کدخبر :308060 پرینت
04 مهر 1403 - 09:18

ببینید| اعطای جایزه شهروند جهانی به نخست وزیر ایتالیا توسط ایلان ماسک

ایلان ماسک جایزه شهروند جهانی را به جورجیا ملونی، نخست وزیر ایتالیا اهدا کرد؛ ملونی این جایزه را به دلیل نقش پیشگامانه‌ اش به عنوان اولین رئیس دولت زن در ایتالیا، حمایت قوی‌ اش از اتحادیه اروپا و همچنین به دلیل ریاست بر گروه هفت در سال ۲۰۲۴ دریافت کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از یورونیوز، ایلان ماسک، مالک تسلا «جایزه شهروند جهانی» (Global Citizen Awards) را به جورجیا ملونی، نخست وزیر ایتالیا اهدا کرد.

ماسک گفت: «باعث افتخار است که اینجا باشم و این جایزه را به فردی تقدیم کنم که حتی درونش از ظاهرش زیباتر است. او به عنوان نخست‌وزیر، با رشد و اشتغال رکوردشکن، کار فوق‌العاده‌ای انجام داده است. او فردی صادق، واقعی و اصیل است».

ملونی این جایزه را به دلیل نقش پیشگامانه‌اش به عنوان اولین رئیس دولت زن در ایتالیا، حمایت قوی‌اش از اتحادیه اروپا و همچنین به دلیل ریاست بر گروه هفت در سال ۲۰۲۴ دریافت کرد.

«جایزه شهروند جهانی» رویدادی است که سازمان غیرانتفاعی «شهروند جهانی» (Global Citizen) آن را سالانه برگزار می‌کند. هدف از این جوایز، تجلیل از افرادی است که تلاش‌های چشمگیری برای مبارزه با فقر جهانی، نابرابری، و بی‌عدالتی انجام داده‌اند.

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.