کدخبر :307982 پرینت
02 مهر 1403 - 16:03

آغاز عملیات اجرایی فیبرنوری رایتل در چهار شهر از استان آذربایجان شرقی

در ادامه پروژه توسعه فیبرنوری رایتل در شهرهای مختلف کشور، عملیات اجرایی این پروژه در شهرهای مبارک‌شهر، مهربان، شربیان و ملکان از توابع استان آذربایجان شرقی آغاز شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا از روابط عمومی رایتل، در ادامه عملیات اجرایی توسعه زیرساخت فیبرنوری در استان آذربایجان شرقی، پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارهای رایتل (FTTx)، در ۴شهر جدید از استان‌ آذربایجان شرقی، آغاز به کار کرد.

بر همین اساس، پروژه‌های فیبرنوری منازل و کسب‌وکارهای رایتل (FTTx) در شهر مبارک‌شهر با اعتباری بالغ بر ۱۵میلیارد تومان، در شهر مهربان 12میلیارد، در شهر شربیان ۷میلیارد و در شهر ملکان با ۳۰ میلیارد تومان آغاز شده است. پس از طی عملیات حفاری و سایر مراحل عملیات اجرایی، مردم و کسب‌وکارها می‌توانند با ارائه درخواست، از اینترنت پرسرعت فیبرنوری رایتلدر این سه شهر، بهره‌مند شوند.

گفتنی‌است، این میزان فیبرکشی در ۴شهر ذکر شده، جمعیتی بالغ بر هزارو سیصد خانوار را در مبارک‌شهر، هزار و هشتصد خانوار را در شهر مهربان و هزار و پانصد خانوار را در شهر شربیان و ۸ هزار و چهارصد خانوار را در شهر ملکان از توابع استان آذربایجان شرقی تحت پوشش اینترنت پرسرعت فیبرنوری قرار می‌دهد. همچنین زیرساخت فیبرنوری شرکت رایتل در میانه نیز در حال تکمیل بوده و پروژه مرتبط در این شهر در مراحل انتهایی خود قرار دارد.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.