کدخبر :307707 پرینت
28 شهریور 1403 - 09:28

شبانه روزی شدن ثبت‌ نام متقاضیان وام ازدواج و فرزندآوری

معاون سیاستگذاری پولی بانک مرکزی از اصلاح فرآیند ثبت‌ نام متقاضیان تسهیلات قرض‌ الحسنه ازدواج و فرزند خبر داد و گفت: با تمهیدات و تدابیر اتخاذ شده در بانک مرکزی و در راستای کاهش صف متقاضیان تسهیلات مربوطه در سامانه، بزودی امکان ثبت‌‌ نام اولیه متقاضیان در کلیه ساعات شبانه روز در سامانه ازدواج و فرزندآوری فراهم می‌ شود.

متن خبر

به گزارش سیتنا، دکتر محمد شیریجیان ضمن تشریح اقدامات بانک مرکزی به منظور تسهیل در اعطای تسهیلات ازدواج و فرزند‌آوری از طریق شبکه بانکی تصریح کرد: با تدابیر اتخاذ شده، مشخصات متقاضی ذخیره می‌شود و پس از کلیه استعلام‌های لازم از سامانه‌های مربوطه از جمله شاهکار، ثبت احوال و درصورت نبودن بانک عامل دارای اعتبار در زمان ثبت نام، در سامانه یک بانک به صورت ذخیره انتخاب می‌شود و متقاضی در فهرست ذخیره بانک عامل در این بانک قرار می‌گیرد. به این ترتیب تقاضای متقاضی در کوتاهترین زمان ممکن در دست اقدام و بررسی قرار گرفته و به محض نهایی شدن، مراتب از سوی این بانک به متقاضی اطلاع‌رسانی می‌گردد.

وی تصریح کرد: علاوه بر این، بانک مرکزی در راستای حمایت از متقاضیان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری و تسهیل‌گری در فرآیند ثبت نام و اخذ تسهیلات مزبور، از مردادماه امسال بانک‌های قرض‌الحسنه مهر ایران و رسالت را نیز در زمره بانک‌های‌‌ عامل پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری قرار داد و سهمیه تسهیلات ازدواج و فرزندآوری برای این بانک‌ها تعیین شد.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا به منظور تسریع و تسهیل در پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری به منظور پرداخت زودتر از موعد سهمیه ماه‌های شهریور و مهر بانک های عامل به متقاضیان در صف پرداخت تسهیلات مزبور، جلسه‌ای با مدیران عامل شبکه بانکی برگزار شد و با این بانک‌ها توافق شد که در این زمینه همکاری داشته باشند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.