کدخبر :307500 پرینت
24 شهریور 1403 - 11:54

انتقاد ماسک از تیلور سوئیفت؛ حمایت از هریس عذاب آور است

ایلان ماسک با انتقاد از تیلور سوئیفت برای حمایت از کامالا هریس، نامزد حزب دمکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، این اقدام را عذاب‌آور خواند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، پس از پست جنجالی تیلور سوئیفت که در آن از کامالا هریس، نامزد حزب دمکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمایت کرده بود، ایلان ماسک ابرمیلیاردر دنیای فناوری با انتقاد از او آن را «عذاب‌آور» خواند.

اما خود این میلیاردر پرحاشیه و طرفدار ترامپ هم برای اعتراض به تیلور سوئیفت که با کنسرت آراز خود اقتصاد و فرهنگ جهان را تکان داده، مورد انتقاد قرار گرفته است.

ایلان ماسک در واکنش به ابراز حمایت خواننده مشهور آمریکایی از نامزد دمکرات‌ها، در شبکه ایکس که خودش مالک آن است نوشت: «باشه تیلور تو بردی من بهت یه بچه میدم و با جون و دل از گربه‌ت نگهداری می کنم.»

تیلور سوئیفت در پستی در اینستاگرام به همراه گربه‌ش بنجامین باتن که تا عصر پنج‌شنبه بیش از ۱۰ میلیون لایک گرفته پس از مناظره کامالا هریس و دونالد ترامپ نامزدهای دمکرات و جمهوریخواه انتخابات نوشت: «من در انتخابات ریاست جمهوری به کامالا هریس رای می‌دهم زیرا او برای حقوق و اهدافی مبارزه می‌کند که من هم به آنها اعتقاد دارم». او سپس با اشاره به تلاش هریس برای دفاع از حق سقط جنین و حقوق اقلیت‌های جنسیتی استفاده از تصاویر خود در حمایت از ترامپ توسط هوش مصنوعی و استفاده از آن در سایت ترامپ را نیز محکوم کرده است.

او این پست را با عنوان «بانویی بدون بچه و با گربه» امضا کرده که طعنه‌ای است به جی دی ونس، معاون ترامپ در کارزار انتخاباتی او که طرفداران حقوق زنان در حزب دمکرات را زنانی بی‌فرزند و گربه دوست خوانده بود و با موجی از اعتراضات روبرو شد.

ترامپ اخیرا تصاویری از تیلور سوئیفت را در رسانه اجتماعی خود منتشر کرده و مدعی حمایت سوئیفت از خودش شده بود این در حالی است که نظرسنجی‌های اخیر و حمایت زنان مشهور دنیای موسیقی و هنر و سینما از کامالا هریس نشانگر آن است که اولین زن آسیایی‌تبار نامزد ریاست جمهوری در آمریکا از رقیب خود پیشی گرفته است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.