کدخبر :307401 پرینت
21 شهریور 1403 - 15:26

کیتکس؛ انگیزه‌ ای برای فعالان حوزه دانش بنیان و ارتباطات

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، گفت: نمایشگاه کیتکس می‌تواند انگیزه‌ای برای فعالان حوزه دانش بنیان و ارتباطات باشد و فرصتی ارزشمند برای آشنایی مسوولان با آخرین دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان و صنعتی کشور است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، محمد خوانساری در گفت و گو با ایرنا، سطح نمایشگاه کیتکس را مناسب ارزیابی کرد و افزود: این رویداد بین المللی می‌تواند انگیزه‌ای برای فعالان حوزه دانش بنیان و ارتباطات باشد.

وی نمایشگاه کیتکس را فرصتی ارزشمند برای آشنایی مسوولان با آخرین دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان و صنعتی کشور عنوان و اظهار کرد: شناخت ظرفیت‌های موجود در تصمیم‌گیری‌های بهتر برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی در جهت تحقق ایران قوی کمک شایانی خواهد کرد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران با اشاره به مزایای جذاب مناطق آزاد برای شرکت‌های تولیدی دانش بنیان، بیان کرد: وجود تسهیلات گمرکی در مناطق آزاد، امکان تولید محصولات با هزینه کمتر و صادرات آسان‌تر از مزیت‌های اصلی مناطق آزاد برای شرکت‌های دانش بنیان است که می‌تواند در نهایت منجر به افزایش تراز اقتصادی و توسعه شود.

وی به برخی موانع در واردات تجهیزات مورد نیاز شرکت‌های دانش بنیان به سرزمین اصلی اشاره کرد و افزود: این مشکلات در مناطق آزاد وجود ندارد و می‌تواند نقش بسزایی در ارتقاء شرکت‌های دانش بنیان ایفا کند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.