کدخبر :307274 پرینت
19 شهریور 1403 - 15:14

اولین زن تریلیونر چه کسی خواهد بود؟

بر اساس گزارشی که به‌تازگی از سوی موسسه اینفورما کانکت آکادمی،منتشر شده، اولین زنی که انتظار می‌رود تریلیونر شود، یک زن فرانسوی است؛فرانسواز بتانکور.

متن خبر

به گزارش سیتنا، بر اساس شاخص میلیاردرهای بلومبرگ، ایلان ماسک ۵۳ ساله که در حال حاضر با ثروت ۲۵۱ میلیارد دلار ثروتمندترین مرد جهان است در مسیر تبدیل شدن به اولین تریلیونر جهان تا سال ۲۰۲۷ است.

تحلیلگران معتقد هستند که سرمایه ایلان ماسک به طور متوسط ​​سالانه ۱۱۰ درصد رشد می‌کند و در صورتی که این روند ادامه یابد، ماسک تا سه سال دیگر عنوان نخستین تریلیونر جهان را از آن خود می‌کند.

پیش از این، در سال ۲۰۲۱، تحلیل‌گران بانک مورگان استنلی پیش‌بینی کرده بودند که ماسک اولین کسی خواهد بود که وارد باشگاه تریلیونرها می‌شود.

پس اولین زن تریلیونر جهان چه کسی خواهد بود؟

بر اساس گزارشی که به‌تازگی از سوی موسسه اینفورما کانکت آکادمی، شاخه‌ای از انتشاراتی اینفورما در بریتانیا، منتشر شده، اولین زنی که انتظار می‌رود تریلیونر شود، یک زن فرانسوی است: فرانسواز بتانکور، دختر لیلیان بتانکور و عضو مدیریت لورآل.

این پیش‌بینی‌ها بر اساس میانگین رشد ثروت میلیاردرهای فعلی انجام شده و شرایط اقتصادی احتمالی در سال‌های آینده را در نظر نگرفته است.

گفتنی است که هر تریلیون معادل هزار میلیارد است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.