کدخبر :307125 پرینت
17 شهریور 1403 - 08:46

آیا ارزان بودن یک سامانه پیامکی مزیت است؟

یک پنل پیامکی مناسب، پنلی است که انتظارات شما را در حد رضایت‌بخشی فراهم کند و کیفیت خدمات ارائه‌شده از سوی آن در مقایسه با هزینه‌ای که کرده‌اید، معقول باشد.

متن خبر

گزارش آگهی/ اصلا عجیب نیست که برای تبلیغ محصول یا خدمات خود به‌دنبال یک پنل پیامکی ارزان باشید. اما صبر کنید، شاید کلمه ارزان توصیف دقیقی نباشد و به کار بردن عبارتی مثل پنل پیامکی به‌صرفه، حرفه‌ای‌تر باشد. واقعیت این است که یک پنل پیامکی مناسب، پنلی است که انتظارات شما را در حد رضایت‌بخشی فراهم کند و کیفیت خدمات ارائه‌شده از سوی آن در مقایسه با هزینه‌ای که کرده‌اید، معقول باشد. پس با ما همراه باشید تا ببینیم آیا خرید یک سامانه پیامکی ارزان قیمت انتخاب درستی است؟

پنل پیامکی ارزان

پیشنهاد خرید یک پنل پیامکی ارزان، پیشنهاد وسوسه‌کننده‌ای است، اما ممکن است اکتفا کردن به چنین عناوین جذابی، هزینه‌های جانبی زیادی روی دست شما بگذارد. بنابراین، پیش از خرید پنل اس ام اس، علاوه بر قیمت پنل پیامکی از فاکتورهای مهم دیگر هم غافل نشوید. در ادامه، چند مورد مهم را ذکر می‌کنیم و یادآور می‌شویم که اهمیت بسیاری از این موارد در طول زمان، آشکارتر خواهد شد:

  • بررسی کنید که کیفیت پشتیبانی پنل چگونه است؟
  • آیا به بانک شماره‌های متنوع دسترسی خواهید داشت و این شماره‌ها به‌روزرسانی می‌شوند؟
  • آیا امکان آپدیت دوره‌ای نرم افزار وجود دارد؟
  • آیا می‌توانید گزارش دقیقی از وضعیت ارسال پیامک‌ها دریافت کنید تا بتوانید بر مبنای آن، ارزیابی بهتری از شیوه تبلیغ خود داشته باشید؟

شما می‌توانید با توجه به شرایط کسب و کار خود، سوالات دقیق‌تری بپرسید و در نهایت، پکیجی را انتخاب کنید که علاوه بر قیمت مناسب، بیشتر نیازهای شما را هم پوشش دهد.

خرید پنل پیامکی از یک شرکت خوش سابقه

همیشه در کنار قیمت پایین یک پنل پیامکی این سوال در ذهن شکل می‌گیرد که آیا ارزان بودن پنل پیامکی به معنای کیفیت پایین این سامانه است؟ متأسفانه باید بگوییم که گاهی پاسخ این سوال مثبت است. مواقعی پیش می‌آید که سایت‌هایی به صورت شخصی یا در قالب نمایندگان شرکت‌های اصلی وارد عمل می‌شوند و با عملکرد غیر‌حرفه‌ای و غیر‌متعهدانه خود، ذهنیت بدی در مشتری و مخاطب ایجاد می‌کنند. در چنین شرایطی، احتمال زیادی وجود دارد که راه ارتباط تلفنی با فروشنده را از دست بدهید و یا از پشتیبانی رضایت‌بخشی برخوردار نشوید. بنابراین، اگر به‌دنبال یک بازاریابی پیامکی حرفه‌ای هستید، کار خود را به افراد حرفه‌ای بسپارید. مطمئن باشید که چنین شرکت‌هایی، به‌خاطر سوابق خوب اجرایی خود، بودجه طیف وسیعی از مشتریان خود را در نظر می‌گیرند و بر این اساس، اقدام به ارائه خدمات پیامکی در قالب نسخه‌هایی کاربردی می‌کنند.

یکی از این شرکت‌های خوش‌نام، مدیر پیامک است که با ارائه خدمات گسترده و برخورداری از یک تیم پشتیبانی حرفه‌ای، توانسته رضایت مشتریان زیادی را جلب کند و ارسال پیامک تبلیغاتی یا اطلاع‌رسانی شما در کسب و کارتان را به سطحی بالاتر ببرد.

images_1724614679_66cb881772b42.png

پنل های پیامکی مدیرپیامک

خوشبختانه با مدیرپیامک دست شما در انتخاب یک پنل پیامکی مناسب، کاملا باز است. نسخه‌های سامانه پیامکی این مجموعه در 3 دسته اقتصادی، شرکتی و تجاری قرار می‌گیرند و انتخاب هر کدام، مزایای خاص خود را دارد. برای مثال، به موارد زیر توجه کنید:

واضح است که تعرفه پنل اقتصادی از بقیه پایین‌تر است، اما این پنل در مقایسه با دو نوع دیگر، نرخ ارسال بالاتری دارد. به‌علاوه، با انتخاب این پنل به بعضی امکانات مانند بانک شماره مشاغل رایگان یا ارسال پیام صوتی، دسترسی نخواهید داشت. با خرید این پنل، 1 خط اختصاصی دریافت خواهید کرد و ضمانت بازگشت وجه تا 7 روز آینده هم فراهم خواهد بود.

پنل شرکتی، پرفروش‌ترین پنل پیامکی این مجموعه است که با خرید آن خدمات گسترده‌ای مثل ارسال به بلک لیست‌ها، 2 خط اختصاصی، بانک شماره مشاغل رایگان و... را در اختیار خواهید داشت. به‌علاوه به 70 درصد امکانات سامانه پیامک هم دسترسی پیدا می‌کنید و همچنان ضمانت بازگشت وجه شما تا 7 روز آینده، وجود دارد.

کامل‌ترین پنل پیامکی مدیرپیامک هم پنل تجاری است. با خرید این پنل به 100 درصد امکانات سامانه پیامک دسترسی خواهید داشت و می‌توانید از امکان وبسرویس OTP بین‌المللی و ارسال تماس OTP صوتی هم برخوردار شوید.

برای یک تصمیم گیری بهتر با مدیرپیامک تماس بگیرید...

همان‌طور که دیدید بهترین پنل پیامکی، الزاما ارزان‌ترین پنل نیست و مسائل مختلف دیگری هم باید در این انتخاب، لحاظ شوند. بنابراین، اگر هنوز هم در انتخاب خود مردد هستید و نمی‌دانید کدام سامانه پیامکی برایتان مناسب‌تر و به‌صرفه‌تر است، با تیم پشتیبانی مدیرپیامک تماس بگیرید. 91559000-021 شماره واحد مشاوره و فروش این مجموعه است که از ساعت 9 صبح تا 6 عصر جوابگوی تماس‌های شما خواهد بود. به‌علاوه، شما می‌توانید در تمام ساعات شبانه‌روز از طریق پنل کاربری بخش تیکت پشتیبانی، به آدرس modirpayamak.com سوالات و مشکلات خود را مطرح کنید تا پاسخ کارشناسان ما را در اسرع وقت دریافت کنید.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.