کدخبر :305457 پرینت
15 مرداد 1403 - 08:53

آموزش صفر تا صد کوینکس در coinexhelp

از همان ابتدای معرفی ارزهای دیجیتال تاکنون همه‌ساله تعداد زیادی صرافی کریپتو به دنیا معرفی شده‌اند. نیاز روزافزون به مراکزی برای تبادل ارزهای دیجیتال سبب شکل‌گیری بیشتر و بیشتر صرافی‌ها شد.

متن خبر

گزارش آگهی/ از سال 2009 که ارزهای دیجیتال به‌طور رسمی پا به عرصه گذاشتند، تغییرات چشم‌گیری در بازار سرمایه‌گذاری ایجاد شد. این روزها رمزارزها را می‌توان یکی از سودده‌ترین و آینده‌دارترین موارد برای سرمایه‌گذاری دانست. بسیاری از ایرانیان نیز قصد ورود به این بازار پرهیاهو را دارند؛ اما عدم دسترسی به یک صرافی خوب، نخستین مانع آن‌ها برای فعالیت در حوزه کریپتو است. اگر شما هم دوست دارید در دنیای رمزارزها فعالیت کنید و هنوز بهترین صرافی ارز دیجیتال را پیدا نکرده‌اید، همراه ما باشید تا در این مطلب، به معرفی صرافی کوینکس بپردازیم.

معرفی صرافی کوینکس و مزایای ثبت‌نام در آن

از همان ابتدای معرفی ارزهای دیجیتال تاکنون همه‌ساله تعداد زیادی صرافی کریپتو به دنیا معرفی شده‌اند. نیاز روزافزون به مراکزی برای تبادل ارزهای دیجیتال سبب شکل‌گیری بیشتر و بیشتر صرافی‌ها شد. ازآنجاکه صرافی‌های ارز دیجیتال به‌صورت آنلاین فعالیت می‌کنند، افراد از هرجای دنیا می‌توانند مخاطب و مشتری آن‌ها باشند. صرافی‌های مطرح زیادی در گوشه‌و‌کنار دنیا شکل گرفته‌اند که یکی از معتبرترین آن‌ها کوینکس است.

صرافی ارز دیجیتال کوینکس یک بستر بین‌المللی برای تبادل ارزهای دیجیتال است که فعالیت خود را از سال ۲۰۱۷ آغاز کرده و دفتر مرکزی آن در شهر هنگ‌کنگ قرار دارد. این صرافی یکی از نام‌آشناترین‌ها برای کسانی است که از سال‌های ابتدایی فعالیت رمزارزها این حوزه را می‌شناسند. علی‌رغم تمام صرافی‌های معتبر جهانی که ایرانیان را تحریم کرده‌اند، کوینکس همچنان به ارائه خدمات به ایرانیان ادامه می‌دهد و ازاین‌رو طرفداران بسیاری در کشور ما دارد.

اگر به دنبال یک صرافی معتبر جهانی هستید که اسم و رسمی داشته باشد و بتوانید با خیال راحت به آن اعتماد کنید، Coinex بهترین انتخاب برای شماست. کافی است نحوه ثبت‌نام در این صرافی را بدانید تا بدون نگرانی از بلاک شدن حساب کاربری، فعالیت در آن را آغاز کنید. برای اطمینان هرچه بیشتر به این صرافی بد نیست نگاهی به مزایای آن در مقایسه با سایر رقبا داشته باشیم.

تنها صرافی معتبر جهانی قابل‌استفاده برای ایرانیان

از میان تمامی صرافی‌های خارجی که امکان فعالیت ایرانیان را فراهم می‌کنند، می‌توان کوینکس را معتبرترین آن‌ها دانست. این صرافی سال‌هاست که در حوزه کریپتو فعالیت می‌کند و تریدرها از اروپا، آمریکا و آسیا در آن فعالیت دارند. با یک جستجوی ساده در فضای وب هم می‌توانید از شهرت و اعتبار این صرافی مطمئن شوید. هر کسی که اندکی با فضای ارز دیجیتال آشنا باشد، اعتبار این صرافی را تایید می‌کند.

عدم نیاز به احراز هویت

مشکل اصلی ما ایرانیان برای ثبت‌نام در صرافی‌های خارجی، پروسه احراز هویت است. صرافی معتبر کوینکس نیازی به احراز هویت ندارد و ازاین‌رو، هیچ مشکلی برای کاربران ایرانی ایجاد نمی‌کند. تا زمانی که احراز هویت انجام ندهید، ملیت و محل زندگی شما نامشخص است و هیچ مشکلی برایتان رخ نمی‌دهد.

کوینکس

عدم وجود گزارشات مبنی بر بلاک کردن ایرانیان

حتی اگر اثبات شود که از کشور ایران در coinex ثبت‌نام کرده‌اید، اتفاق خاصی نخواهد افتاد. تاکنون گزارشی مبنی‌بر بلاک شدن آی‌پی کاربران ایرانی ثبت نشده‌است؛ این در حالی است که بسیاری از صرافی‌های مطرح جهانی هر آی‌پی ایرانی را بلاک کرده و موجودی آن‌ها را نیز بلوکه می‌کنند. این موضوع مزیتی قابل‌توجه است که نباید آن را دست‌کم گرفت.

پشتیبانی بیش از ۹۷۰ ارز دیجیتال

یکی از مهم‌ترین چیزهایی که کارایی و کیفیت یک صرافی ارز دیجیتال را مشخص می‌کند، پشتیبانی از رمزارزهای گوناگون است. هرقدر یک صرافی از ارزهای بیشتری پشتیبانی کند، موفق‌تر و قابل‌اعتمادتر خواهد بود. صرافی کوینکس بیشتر از ۹۷۰ ارز دیجیتال را پشتیبانی می‌کند که به‌نوبه خود خیره‌کننده و حیرت‌انگیز است.‌ علاوه‌بر انواع ارزهای شناخته‌شده و معتبر نظیر بیت‌کوین، اتریوم، تتر، دوج‌کوین و… ارزهای دیجیتال مقطعی و ترند نظیر شت‌کوین‌ها، میم‌کوین‌ها و ارزهایی مثل نات‌کوین هم در این صرافی فهرست شده‌اند. با ثبت‌نام در کوینکس به حدود هزار ارز دیجیتال دسترسی خواهید داشت.

دریافت کمترین کارمزد

اگر یک صرافی بتواند درعین‌حال که بهترین خدمات را به مراجعین ارائه می‌کند کمترین کارمزد را نیز دریافت کند، می‌توان آن را به‌عنوان یکی از بهترین‌ها قلمداد کرد. صرافی کوینکس در میان رقبا کمترین میزان کارمزد را دارد؛ بنابراین، حتی در معاملات کلان کارمزد معقولی پرداخت خواهید کرد؛ این موضوع می‌تواند درآمد حاصل از معاملات را افزایش دهد و هزینه کمتری به پرداخت کارمزد اختصاص یابد.

فراهم کردن امنیت بالا با روش‌های نوین

کسانی که وارد دنیای ارزهای دیجیتال می‌شوند، بخشی از دارایی خود را وارد این حوزه می‌کنند و طبیعتاً از دست دادن این دارایی برایشان خوشایند نیست. امنیت در حفاظت از دارایی‌های دیجیتال حرف اول را می‌زند. ازآنجایی‌که تا زمان انتقال ارزها به کیف پول دارایی شما در کیف پول صرافی ذخیره می‌شود، بسیار مهم است که امنیت صرافی بالا باشد. همچنین، در خلال معاملات نیز ممکن است مشکلات امنیتی برایتان رخ دهند و سبب از دست رفتن سرمایه شوند. کوینکس با لایه‌های امنیتی متعدد امنیت مطلوبی را برای کاربران خود فراهم کرده‌است و بدون هیچ نگرانی می‌توانید در این صرافی فعالیت کنید.

کوینکس

بهترین مرجع برای یادگیری صرافی coinex

در دنیای ارز دیجیتال همه‌چیز نیاز به مهارت و دانش دارد؛ تا زمانی که درباره تک‌تک جزئیات فعالیت در این حوزه اطلاعات کافی را کسب نکرده‌اید و مهارت موردنیاز را ندارید، بهتر است برای معاملات اقدام نکنید. یک‌لحظه غفلت کافی است تا بخش قابل‌توجهی از سرمایه خود را از دست بدهید. گاهی ضرر و زیان وارده در دنیای کریپتو به‌اندازه‌ای است که امکان جبران آن را نخواهید داشت.

حتی برای ثبت‌نام و فعالیت در یک صرافی نیز لازم است زیروبم فعالیت در آن را بدانید و با ترفندهای خرید و فروش در صرافی آشنا باشید. وب‌سایت مرجع Coinexhelp بستری قابل‌اطمینان برای یادگیری نحوه فعالیت در کوینکس است که می‌توانید با خیال راحت به آن اطمینان کنید. این مجموعه حتی پروسه ثبت‌نام در صرافی را نیز جزبه‌جز برایتان شرح داده‌است و می‌توانید از طریق وب‌سایت آن‌ها مستقیماً به پلتفرم Coinex متصل شوید. در کنار تمام این موارد، مقالات آموزشی متعددی همچون: آموزش واریز و برداشت Coinex، آموزش فیوچرز کوینکس و ...در Coinexhelp بارگذاری شده که استفاده از آن‌ها بر دانش و اطلاعات شما می‌افزاید.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.