کدخبر :305070 پرینت
07 مرداد 1403 - 09:56

ترجمه خودکار گفت‌وگوها و نام‌های کاربری در واتس‌اپ

واتس‌اپ می‌خواهد با معرفی قابلیت ترجمه خودکار گفت‌وگوها و انتخاب نام‌های کاربری، ارتباطات را آسان‌تر، امن‌تر و خصوصی‌تر کند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، واتس‌اپ، همچنان قصد دارد با ارائه امکانات و ویژگی‌های جدید کاربرانش را غافلگیر کند. قابلیت ترجمه خودکار گفت‌وگوها یکی از این قابلیت‌های جدید است.

واتس‌اپ می‌خواهد با معرفی قابلیت ترجمه خودکار گفتگوها و انتخاب نام‌های کاربری، ارتباطات را آسان‌تر، امن‌تر و خصوصی‌تر کند.

قابلیت ترجمه خودکار گفتگوها به کاربران امکان می‌دهد پیام‌های خود را به صورت خودکار و مستقیم به زبان مورد نظرشان بخوانند. این ویژگی ارتباط بین افرادی که به زبان‌های مختلف صحبت می‌کنند را بدون نیاز به استفاده از اپلیکیشن‌های ترجمه خارجی تسهیل می‌کند.

کاربران می‌توانند این قابلیت را از طریق تنظیمات واتساپ فعال کنند. پس از فعال‌سازی، پیام‌های دریافتی در گفتگوها به زبان انتخابی کاربر نمایش داده می‌شود. پیام‌ها شامل نسخه اصلی و ترجمه شده خواهند بود که درک و پاسخ فوری را آسان می‌کند.

طبق گزارش WABetaInfo، واتساپ از یک فناوری ترجمه داخلی به جای استفاده از فناوری ترجمه مستقیم گوگل استفاده خواهد کرد که رمزگذاری سرتاسری را حفظ می‌کند و امنیت پیام‌ها را تضمین می‌کند.

این قابلیت در ابتدا بر روی دستگاه‌های اندروید کار خواهد کرد و انتظار می‌رود بعداً برای دستگاه‌های آیفون نیز در دسترس قرار گیرد.

قابلیت انتخاب نام کاربری به کاربران اجازه می‌دهد یک نام کاربری منحصر به فرد برای خود در واتساپ ایجاد کنند. با استفاده از این ویژگی، دیگران می‌توانند بدون نیاز به اشتراک‌گذاری شماره تلفن، با استفاده از نام کاربری شما را پیدا کرده و با شما ارتباط برقرار کنند.

این ویژگی نیاز به اشتراک‌گذاری شماره‌های تلفن شخصی را کاهش می‌دهد و از حریم خصوصی محافظت می‌کند. همچنین یافتن دوستان و خانواده و ارتباط با آنها با استفاده از نام‌های کاربری منحصر به فرد را آسان می‌کند. علاوه بر این، لایه امنیتی اضافی ایجاد می‌کند زیرا کاربران می‌توانند کنترل کنند چه کسی می‌تواند آنها را پیدا کرده و با آنها ارتباط برقرار کند.

نام‌های کاربری منحصر به فرد خواهند بود و شامل شناسه‌ها یا علامت‌های خاص نخواهند بود که از هرگونه سردرگمی یا تکرار جلوگیری می‌کند. کاربران می‌توانند در طول فرآیند راه‌اندازی، در دسترس بودن نام کاربری مورد نظر را بررسی کنند تا از منحصر به فرد بودن و حفظ حریم خصوصی اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.