کدخبر :304081 پرینت
18 تیر 1403 - 15:51

ارائه خدمات چابک و تعاملی؛ راه‌‌گشای بخش فناوری اطلاعات در حوزه اینترنت

معاون فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه در حوزه فناوری اطلاعات، کارهایی که بیشترین تاثیر را دارد، کمتر به ظهور و بروز می رسد، گفت: ارائه خدمات چابک، دوسویه و تعاملی، راه‌‌گشای حل مسائل بنیادین بخش فناوری اطلاعات در حوزه های گسترده اینترنت است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مهندس سیدصالحی در ششمین همایش گروه گردانندگان شبکه اینترنت ایران باعنوان ایرناگ۶ ( IRNOG6 ) که با حمایت شرکت مخابرات در شیراز برگزار شد، با اشاره به تلاش همکاران مخابرات ثابت و سیار در سراسر کشور گفت: اکنون تفکیک موضوعات IT و CT در ارتباطات از مباحث مهم و کاربردی به حساب می آید.

معاون فناوری اطلاعات شرکت مخابرات تصریح کرد: اکنون بازار ارتباطات و شرکت های اپراتوری علاوه بر نقش ذاتی IT، باید در بخش پیشرو و درآمدزای فناوری اطلاعات وارد شوند که شرکت مخابرات هم در بخش نسل چهارم؛ اینترنت اشیا و همکاری مستمر با شرکت های استارتاپی و دانش بنیان در حال گسترش فعالیت های خود است.

وی با اشاره به حضور شرکت مخابرات در ششمین همایش گروه گردانندگان شبکه اینترنت افزود: حضور پررنگ مخابرات در برگزاری رویدادها به پویایی شرکت منجر می شود، همچنین با توجه به شرایطی که در کشور بامسئله تلکام مواجه هستیم، امکان تعامل بیشتر و شناخت بهتر خدمات مخابرات توسط مخاطبین و مشتریان برقرار می ‌شود.

معاون فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران بیان داشت: با کمک بخش خصوصی به صورت ویژه که بخشی از بدنه ارتباطی کشور است و با همکاری بخش های کوچک تر که طبیعتا چابک تر عمل می کنند خدمات متنوع تر و بیشتری به مشتریان عرضه می شود.

مهندس سیدصالحی با تشریح رویکرد فناوری محور مخابرات با هدف توسعه اقتصاد دیجیتال تاکید کرد: به منظور توسعه ارتباطات در کشور، تمام نهادهای تصمیم‌گیر هرچه زودتر باید بر تحول دیجیتال و اتصال پذیری متمرکز شده و حوزه آی‌سی‌تی کشور را به نقطه مطلوب برسانند.

انتهای پیام
نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.