کدخبر :3010 پرینت
04 تیر 1391 - 20:37

اولین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی توریست درمانی عمان، مهرماه برگزار می‎شود

متن خبر

دستاندرکاران حوزهی سلامت و توریست درمانی از سراسر دنیا از 30 سپتامبر الی 2 اکتبر (9 تا 11 مهرماه) سال جاری با شرکت در اولین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی توریست درمانی در مسقط پایتخت کشور عمان گرد هم میآیند تا علاوه بر استفاده از فرصتهای موجود در بازار سودآور کشورهای عربی منطقه بخصوص عمان، زمینهی ارائهی خدمات در این حوزه را فراهم نمایند.

 

به گزارش سیتنا به نقل از دبیرخانهی اولین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی توریست درمانی عمان، با افزایش رشد روز افزون سفرهای مردمی به سرتاسر جهان برای یافتن ارزانترین و قابل اعتمادترین روشهای درمانی، بازاریابان و مصرف کنندگان، توریست درمانی را بهترین و مناسبتترین روش ممکن برای دریافت و ارائهی خدمات میدانند.

 

در سالهای گذشته، عمان به عنوان بازار مورد توجه دست اندرکاران توریست درمانی در سراسر دنیا شناخته شده است که سالانه خدمات بسیار زیادی را در حوزه‏ی توریست درمانی از اقصی نقاط دنیا دریافت میکند. در این راستا افراد و شرکتهای مرتبط با حوزه‏ی توریست درمانی و صنعت سلامتی در دنیا، تمرکز خود را به بازار سودآور عمان معطوف کردهاند.

 

نمایشگاه و کنفرانس بین المللی توریست درمانی مسقط - عمان 2012 میتواند از یک سو سکویی مناسب را برای شرکت کنندگان و سازمانهای بین المللی فراهم آورد تا بتوانند فرصتهای موجود در بازار عمان را بشناسند و از سوی دیگر، افراد جویای خدمات بتوانند، بهترین، مناسب ترین و با کیفیت ترین ارائه دهندگان این خدمات را شناخته و با آنان ارتباط برقرار کنند.

 

وزارتهای بهداشت و درمان، وزارتها/سازمانهای فناوری اطلاعات، وزارتها/سازمانهای توریست و گردشگری، اتحادیه‏هایی گردشگری، اتحادیههای توریست درمانی، سرویس دهندههای توریست درمانی، شرکتهای بیمه، بیمارستانها، کلینیکهای تخصصی، شرکتها و کارخانجات تولید دارو، هتلها، داروسازها، پزشکان و دندان پزشکان، شرکتهای نرم افزاری/ تکنولوژیکی، سرمایه گذاران، آژانسهای هواپیمایی، سازمانهای سلامتی، سازمانهای اهدای عضو، مراکز توانبخشی و شرکتهای تجهیزات پزشکی از جمله گروههای شرکتکننده در این نمایشگاه و کنفرانس بین المللی خواهند بود.

 

در این راستا، شرکتها، سازمانها و متخصصان حوزهی سلامت در کشور عزیزمان ایران میتوانند با شرکت در این نمایشگاه و ارائهی محصولات و توانمندیهای خود در حوزهی توریست درمانی، همچنین ارائهی مقاله و ایراد سخنرانی در کنفرانس زمینهی تبادلات هر چه بیشتر با مدیران، دست اندرکاران و دریافت کنندگان خدمات در این حوزه از سراسر دنیا بخصوص کشورهای عربی منطقه از جمله عمان را فراهم نمایند.

 

قابل ذکر است به شرکت کنندگان در این نمایشگاه و کنفرانس بین المللی، مدرک معتبر بین المللی اعطاء می‎شود.

 

گفتنی است متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و شرکت در این گردهمایی میتوانند به آدرس اینترنتی http://iranoman.com/exhibition مراجعه و یا با شماره تماسهای 88687859 و 88693149 ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.