کد مطلب: 

296087

پخش تولیدات جدید ویستامدیا در شبکه نمایش خانگی

جدیدترین محصولات شرکت ویستامدیا به نام «سرگیجه» در ژانر رئالیتی‌شو و «سی و پنج میلیمتری» در ژانر تاک‌شو، به شبکه نمایش خانگی آمد.
پخش تولیدات جدید ویستامدیا در شبکه نمایش خانگی

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، ویستامدیا با رویکرد جدید تولید محتوا و ایجاد حلقه واسط بین توزیع‌کننده محتوا و مجموعه‌های تولید محتوا، بازوی ایرانسل در تولید محصولات ویدیویی است که به تازگی با تولید یک رئالیتی‌شو به نام «سرگیجه» و یک تاک‌شو به نام «سی و پنج میلیمتری»، به شبکه نمایش خانگی رونق داده است.

برنامه «سی و پنج میلیمتری»، یک تاک‌شوی فرهنگی هنری است. در این برنامه گفت‌وگو محور، فریدون جیرانی، کارگردان مطرح سینمای ایران، به گفت‌وگو با بازیگران، کارگردان‌های مشهور و افراد سرشناس می‌پردازد تا سری برنامه‌های گفت‌وگو محور و پرمخاطب در حوزه فرهنگ و سینما، بار دیگر با اجرای فریدون جیرانی، در شبکه نمایش خانگی ادامه پیدا کند.

این برنامه به کارگردانی تلویزیونی سارا کلاله و تهیه کنندگی احسان ظلی‌پور، دوشنبه هر هفته از پلتفرم‌های VOD فیلیمو و فیلم‌نت، پخش می‌شود و مشترکان ایرانسلی می‌توانند بدون تهیه اشتراک و با ترافیک تمام‌بها، آن را تماشا کنند.

«سرگیجه» محصول دیگر ویستامدیا در ژانر رئالیتی‌شو است که مسابقه‌ای متفاوت و جذاب، همراه با چالش‌های سخت را برای شرکت‌کنندگان طراحی کرده و در بین هیجان‌انگیز‌ترین مسابقات ویدیویی شبکه نمایش‌ خانگی قرار دارد. این برنامه به کارگردانی محمد حاتمی و تهیه‌کنندگی مشترک مهدی مستوفی و محسن فراهانی، به گونه‌ای طراحی شده تا افراد مشهور حاضر در آن، طی مسابقه به یکدیگر حکم کرده و شرکت‌کنندگانی که در بازی محکوم شوند، با انجام چالش‌های سخت و هیجانی در بین مردم و در خیابان مواجه می‌شوند. برخی چالش‌ها نیز داخل استودیو انجام می‌شوند. در پایان، هر شرکت‌کننده که بتواند چالش خود را کامل‌تر انجام دهد و نظر سایرین را بیشتر جلب کند، برنده مسابقه اعلام می‌شود. ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، همچنین حامی مالی برنامه سرگیجه است.

«سرگیجه»، سومین رئالیتی‌شو پس از ارتش سری و اسکار، از محصولات ویستامدیا است که سه‌شنبه هر هفته از پلتفرم‌های VOD فیلیمو و فیلم‌نت، پخش می‌شود. مشترکان ایرانسلی می‌توانند بدون تهیه اشتراک و با ترافیک تمام‌بها، آن را تماشا کنند.

«ویستامدیا» در راستای تولید محتوای داخلی و مشارکت با برخی پلتفرم‌های داخلی، به عنوان زیرمجموعه ایرانسل تعریف شده و از پروژه‌های موفق مورد حمایت ایرانسل محسوب می‌شود. این پروژه تاکنون با ۳۰ پلتفرم داخلی قرارداد بسته و به ترافیک ماهانه داخلی کمک کرده است. ساخت چند رئالیتی‌شو، سریال و تاک‌شو و داشتن استودیوی اختصاصی تولید محتوا و دوبله از دیگر فعالیت‌های ویستامدیا است که در راستای سند توسعه ایرانسل در حوزه تولید محتوا تعریف شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-06-20 08:41

افزودن دیدگاه جدید