کد مطلب: 

296039

وضعیت ارتباطی شهرستان کاشمر در استان خراسان رضوی کاملا پایدار است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی از شرایط پایدار ارتباطات این منطقه در پی وقوع زمین لرزه پنج ریشتری در شهرستان کاشمر خبر داد.
وضعیت ارتباطی شهرستان کاشمر در استان خراسان رضوی کاملا پایدار است

به گزارش سیتنا، علی دلگیر از پایداری کامل شرایط ارتباطی پس از وقوع زمین لرزه در شهرستان های کاشمر و خلیل آباد خبر داد و گفت: تیم های ارزیاب تداخل فرکانس و پایش شبکه با سرعت به مناطق اصلی و کانونی زمین لرزه اعزام و آخرین وضعیت شبکه ارتباطی را کاملا پایش کردند.

وی افزود: طبق گزارش های ارسالی از مناطق مختلف درگیر در زلزله شبکه ارتباطی شهرستان های کاشمر و خلیل آباد کاملا پایدار و وضعیت پوشش تلفن ثابت و همراه در این شهرستانها شرایطی کاملا مناسب و بدون افت کیفیتی را دارا است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی تصریح کرد: گروه های اعزامی به مناطق زلزله زده به صورت برخط و شبانه روزی در این محل ها حاضر خواهند بود تا هرگونه تداخل یا افت کیفی احتمالی در وضعیت پوشش شبکه را در کوتاهترین زمان ممکن مرتفع سازند.

بر اساس این گزارش، ساعت ۱۳:۲۴:۴۶ روز گذشته (سه شنبه) زمین لرزه ای به بزرگی پنج درجه در مقیاس امواج درونی زمین یا ریشتر در عمق شش کیلومتری زمین حدفاصل شهرستان های کاشمر و خلیل آباد، زمین را لرزاند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-06-19 08:54

افزودن دیدگاه جدید