کدخبر :2953 پرینت
30 خرداد 1391 - 19:53

تکاپوی "العربیة" برای کودتا در مصر

متن خبر
شبکه خبری العربیه از صبح امروز با انتشار اخباری علیه نامزد اسلامگرا در حال آماده کردن فضا برای کودتای انتخاباتی علیه "محمد‌المرسی" در انتخابات مصر است.

به گزارش سیتنا به نقل از فارس، شبکه خبری "العربیة" وابسته به عربستان سعودی از صبح امروز حوزه های انتخاباتی را به نمایش در می‌آورد که این حوزه‌ها بسیار خلوت بودند.

از سوی دیگر این شبکه خبری طی خبرهایی از استقبال گسترده قبطی‌ها از انتخابات ریاست جمهوری مصر و آرای وی به نفع احمد شفیق آخرین نخست وزیر مبارک خبر داده بود.

این شبکه خبری پیشتر مدعی شده بود که قبطی‌ها حامی "احمد شفیق" نخست وزیر سابق رژیم سرنگون شده مصر در انتخابات ریاست جمهوری هستند.

 

همچنین این شبکه خبری طی خبری نوشت که اسلامگراهای مصر درصدد هستند در صورتی که "محمد مرسی" پیروز انتخابات نشود، در این کشور آشوب به پا کنند.

 

شبکه العربیه همچنین در گزارش‌های خبری خود سعی کرد که هواداران نامزد اسلامگرا را به تخلفات انتخاباتی متهم کند.

 

این شبکه وابسته به عربستان سعودی در حالی که هنوز شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری به پایان نرسیده است، در  گزارش های خبری خود در صدد القای برتری احمد شفیق بر محمد المرسی نامزد اسلامگرا بود.

 

زمان انتخابات ریاست جمهوری مصر ساعت 22 به وقت محلی (00:30 بامداد به وقت ایران) به پایان خواهد رسید.

از سوی دیگر با اینکه کمیته عالی انتخابات ریاست جمهوری مصر اعلام کرده است که نتایج رسمی انتخابات ریاست جمهوری مصر را روز پنج‌شنبه اعلام خواهد کرد،‌ اما انتظار می‌رود نتایج غیررسمی این انتخابات نهایتا تا فردا صبح اعلام شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.