کد مطلب: 

294468

مدیرکل ارتباطات فارس: تاکنون 230 کیلومتر فیبرنوری در استان اجرا شده است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس، گفت: در حال حاضر 462 کیلومتر حفاری فیبرنوری در استان فارس انجام شده و 230 کیلومتر نیز به مرحله اجرا رسیده است و سرویس اینترنت پرسرعت با سرعت هایی نزدیک به یک گیگابیت بر ثانیه به مشترکین ارائه می شود.
حمید سلیمان پور

حمید سلیمان پور در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون آخرین وضعیت پروژه فیبرنوری در استان فارس، اظهار کرد: هم اکنون متراژ حفاری فیبرنوری در استان فارس به 462 کیلومتر رسیده است و فیبر اجراشده 230 کیلومتر است.

وی تعداد کل کابینت های نصب شده را 88 عدد، تعداد FATهای نصب شده را 2869 عدد و ظرفیت ایجاد شده را بیش از 30 هزار خانوار و تعداد دایری با تکنولوژی فیبرنوری را 300 کاربر عنوان کرد.

سلیمان پور، خاطرنشان کرد: تعداد شهرهای در حال حفاری پروژه فیبرنوری در استان فارس، هفت شهر است که شامل شهرهای شیراز، مرودشت، آباده، اقلید، صدرا، جهرم و داراب می‌باشد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس، تاکید کرد: در شهرهای فسا، سپیدان، فیروزآباد، کوار، لارستان، ممسنی و نی‌ریز قرارداد اجرای پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها به امضا رسیده است و در حال حاضر در شهر کازرون این پروژه به اتمام رسیده است و هم اکنون سرویس اینترنت پرسرعت با سرعت هایی نزدیک به یک گیگابیت بر ثانیه به مشترکین ارائه می شود.

انتهای پیام

خبرنگار: فرزانه احمدی منش

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-05-11 11:26

افزودن دیدگاه جدید