کد مطلب: 

294391

افتتاح پروژه فیبرنوری منازل و کسب کار در استان قم

امروز (20 اردیبهشت ماه) پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای استان قم همزمان با سفر رییس جمهوری به این استان به طور کامل در همه شهرهای این استان به صورت رسمی افتتاح شد.
افتتاح پروژه فیبرنوری منازل و کسب کار در استان قم

به گزارش سیتنا، عیسی زارع‌پور روز گذشته (19 اردیبهشت ماه) به منظور شرکت در آیین افتتاح پروژه فیبرنوری منازل و کسب وکارهای استان قم وارد قم شد.

وزیر ارتباطات در بدو ورود به این شهر از پارک فناوری اطلاعات قم و شرکت‌های فعال حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از جمله پیام رسان ایتا مستقر در این پارک بازدید کرد.

وی در ادامه سفر خود به شهر قم از بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء و زیرساخت‌های ارتباطی آن بازدید کرد.

زارع پور همچنین با حضور در بیوت آیات الله سیدهاشم حسینی بوشهری امام جمعه شهر قم و حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی محمدی خطیب و کارشناس برجسته دینی با آنها دیدار و گفت وگو کرد.

بنابه این گزارش، امروز (20 اردیبهشت ماه) پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای استان قم همزمان با سفر رییس جمهوری به این استان به طور کامل در همه شهرهای این استان به صورت رسمی افتتاح شد.

با افتتاح این پروژه، بیش از 7.5 میلیون خانوار در سراسر کشور تحت پوشش فیبرنوری منازل و کسب و کارها قرار گرفتند و استان قم دومین استان کشور به شمار می رود که پروژه فیبرنوری در همه شهرهای آن تکمیل شده است.

استان گلستان به عنوان نخستین استان کشور است که همه شهرهای آن تحت پوشش فیبرنوری قرار گرفته که در دی ماه گذشته در آیینی پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها توسط رییس جمهوری افتتاح شده بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-05-09 09:24

افزودن دیدگاه جدید