کدخبر :2939 پرینت
29 خرداد 1391 - 08:01

هتک حیثیت مدیر یک باشگاه ورزشی در اصفهان در فضای وب

متن خبر

فردی که با انگیزه‎ی انتقام جویی، با ایجاد وب سایتی موجب هتک حیثیت مدیران یک باشگاه ورزشی در اصفهان شده بود، دستگیر شد.

 

به گزارش سیتنا به نقل از معاونت اجتماعی پلیس فتای ناجا، یکی از مدیران یک باشگاه فرهنگی ورزشی در اصفهان با مراجعه به پلیس فتای استان اصفهان طی شکایتی اعلام کرد که فرد یا افرادی با راه اندازی یک وب سایت مطالبی موهن و کذب را علیه مدیران باشگاه نوشته اند و موجب هتک حیثیت و حرمت اعضای باشگاه شده اند.

 

به دنبال ثبت این گزارش گروهی از کارآگاهان به دستور سرهنگ خسروی، رئیس پلیس فتای استان اصفهان، مامور رسیدگی به این پرونده و شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این اقدام شدند. ماموران در اولین اقدام به منظور اطمینان از اظهارات شاکی به وب سایت مورد اشاره مراجعه کردند و با مشاهده مطالب کذب و موهن اظهارات این مدیر باشگاه را تایید کردند، سپس از طریق ردیابی های فنی و تخصصی گردانندگان سایت مربوطه را شناسایی کردند و آن گاه از طریق ردیابی ایمیل های گردانندگان سایت، متهم اصلی و عامل هتک حیثیت اعضای باشگاه را شناسایی و دستگیر کردند.

 

متهم دستگیر شده در بازجویی های ابتدایی منکر هر گونه ارتکاب جرمی شد اما وقتی با مستندات پلیس مواجه شد، لب به اعتراف گشود و هدف خود از این اقدام را انتقام جویی از مدیر باشگاه ذکر کرد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.