کد مطلب: 

293423

پروژه فیبرنوری استان اصفهان از 437 کیلومتر حفاری گذشت

مدیرکل ارتباطات استان اصفهان از انجام بیش از 437 کیلومتر حفاری در روند احداث پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌و‌کارها این استان خبر داد و گفت: همچنین با 65 شهرداری در استان توافق نامه پروژه فیبرنوری امضاء شده است.
پروژه فیبرنوری استان اصفهان از 437 کیلومتر حفاری گذشت

به گزارش سیتنا، جعفر مطلب زاده گفت: تا کنون 437 کیلومتر حفاری و داکت گذاری انجام شده و با 65 شهرداری در استان توافق نامه پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها امضاء شده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت پروژه فیبرنوری در استان اصفهان، اظهار کرد: پروژه فیبرنوری در استان اصفهان در شهرهای شاهین شهر (توسط اپراتور شاتل) ، نجف آباد، خمینی شهر، داران، گلپایگان و خوانسار (توسط اپراتور آسیاتک)، بهارستان، فولادشهر، مبارکه و مجلسی (توسط اپراتور فناپ) در حال اجراست.

وی افزود: در 10 شهر مذکور در حال حاضر 437 کیلومتر حفاری و تعداد 3152 عدد سرپست نوری (FAT) در معابر شهری نصب شده و حدود 108 کیلومتر فیبرکشی در داخل میکروداکت (شوتینگ) انجام گرفته است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان، خاطر نشان کرد: تا کنون با 65  شهردار توافق نامه پروژه فیبرنوری شهری و اپراتور مربوطه امضاء شده و مابقی شهرها در دست مذاکره است.

مطلب زاده با بیان اینکه قوانین صدور مجوز حفاری در شهرداری ها از مهمترین موانع پیشرفت پروژه است، تصریح کرد: مشترکینی که در شهرهای خوانسار و بهارستان به سرویس فیبرنوری متصل شده اند شاهد سرعت 100 برابری هستند.

مدیرکل ارتباطات استان اصفهان گفت: درخواست ما از اپراتورها این است که در اجرای با افزایش تیم های کاری و تخصیص به موقع منابع پروژه چابک تر باشند و برای رفع مشکلات مشترکین دفاتر استانی راه اندازی کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-04-16 11:49

دیدگاه‌ها

تصویر رضا رشیدی
سلام وقت بخیر لطف کنید به این پیمانکارا بفرمایید بعد از حفاری کوچه و خیابون ها را آسفالت کنن
ارسال شده توسط رضا رشیدی در 29 فروردين 03 - 10:34

افزودن دیدگاه جدید