کد مطلب: 

293388

یوتیوبر نومسلمان کره‌ای یک مسجد خواهد ساخت

«کیم جای»، خواننده مشهور پاپ و یوتیوبر اهل کره جنوبی که پنج سال پیش مسلمان شده است، پروژه‌ای را برای ساخت یک مسجد در شهر «اینچئون» این کشور با کمک‌های مالی دنبال کنندگانش در شبکه‌های اجتماعی آغاز کرده است.
یوتیوبر نومسلمان کره‌ای یک مسجد خواهد ساخت!

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، داوود کیم در یک پست اینستاگرامی، تصاویری از زمینی را که برای ساخت مسجد خریداری کرده است، با فالوورهای خود به اشتراک گذاشت.

او در این پست نوشت: در نهایت با کمک شما قرارداد زمینی را برای ساخت مسجدی در اینچئون امضا کردم. این مکان به زودی تبدیل به مسجد می‌شود و من نمی‌توانم باور کنم که این روز فرا رسیده است.

یوتیوبر نومسلمان کره‌ای یک مسجد خواهد ساخت

«داود کیم» قصد دارد یک مکان نماز و یک استودیوی پادکست اسلامی برای دعوت کره‌ای ها به دین اسلام بسازد.

کیم ادامه داد: من معتقدم که این واقعا یک قدم بزرگ است. سختی‌های زیادی وجود دارد اما معتقدم که می‌توانم آن را انجام دهم.

به گفته رسانه‌های محلی، تعداد مساجد در کره جنوبی حدود ۱۹ مسجد است و یوتیوبر کره‌ای پس از ابتکار اخیر خود تصمیم گرفت تعداد آنها را به ۲۰ برساند.

وی افزود: تا روزی که صدای زیبای اذان در همه خیابان‌های کره طنین انداز شود، بهترین تلاشم را می‌کنم.

کیم اعلام کرد که برای ساخت این مسجد نیاز به کمک مالی دارد و از همه افرادی که مایل به مشارکت در ساخت این مسجد هستند خواست تا کمک‌های خود را در این رابطه ارائه کنند.

به گفته رسانه‌های محلی، تعداد مساجد در کره جنوبی حدود ۱۹ مسجد است و یوتیوبر کره‌ای پس از ابتکار اخیر خود تصمیم گرفت تعداد آنها را به ۲۰ برساند.

کیم جای یا داوود کیم، خواننده و یوتیوبر معروف کره‌ای است. او در ۸ آوریل ۱۹۸۳ در سئول متولد شده و در سال ۲۰۱۹، به دین اسلام روی آورده و مسلمان شده است. کیم جای، معروف به Jay یکی از ستاره‌های کی. پاپ k_pop کره‌ای است که عضو گروه TraxX و همچنین عضو گروه SM The Ballad بوده‌است، علاوه بر این او در چند تئاتر و سریال مشهور از جمله Missing و Touch Your Heart و Andante بازی کرده است.

کیم در یک مرکز اسلامی در سئول پایتخت کره‌جنوبی مسلمان شد و فیلم آن بیش از ۲.۵ میلیون بازدید داشت.

کیم در ماه رمضان سال ۲۰۲۲ میلادی حج عمره به جای آورد و تجربیات خود از این سفر معنوی را با مخاطبانش به اشتراک گذاشت.

او زیارت خانه خدا را یکی از لذت بخش‌ترین تجربه‌های زندگی‌اش توصیف کرد و گفت که بسیار خوشحال است وارد دینی شده که زیبایی‌های معنوی شگفت‌انگیزی دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2024-04-15 15:43

افزودن دیدگاه جدید