کد مطلب: 

293924

مدیرکل ارتباطات لرستان در گفت‌وگو با سیتنا: اطلاع رسانی پیرامون مزایای اتصال کاربران به شبکه فیبرنوری ضروری است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان لرستان، گفت: باید در خصوص اینکه تکنولوژی فیبرنوری کل مسیر ارتباطی را با فیبر‌های نوری پرسرعت تشکیل داده‌ است و اینکه قابلیت دریافت پهنای‌باند تا ۱۰۰۰ مگابیت بر ثانیه را برای مردم به ارمغان می‌آورد، به مردم اطلاع رسانی شود و البته باید زمینه‌ای فراهم شود.
مجتبی صارمی

مجتبی صارمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون ترغیب مردم برای استفاده از سرویس فیبرنوری در استان لرستان، اظهار کرد: پیشنهاد اینجانب برای ترغیب مردم به استفاده از فیبرنوری، انجام بازاریابی خانه به خانه به صورت مراجعه مستقیم بازاریاب و نماینده فروش اپراتور و تشریح و معرفی سرویس و مزایای آن است.

وی، ادامه داد: باید در خصوص اینکه تکنولوژی فیبرنوری کل مسیر ارتباطی را با فیبر‌های نوری پرسرعت تشکیل داده‌ است و اینکه قابلیت دریافت پهنای‌باند تا ۱۰۰۰ مگابیت بر ثانیه را برای مردم به ارمغان می‌آورد، به مردم اطلاع رسانی شود و همچنین می توان بسته تبلیغاتی ارائه کرد.

صارمی تاکید کرد: در فناوری‌هایی مانند ADSL، ارتباط از مرکز مخابراتی تا منزل مردم که گاها ممکن است به اندازه کیلومتر‌ها فاصله باشد، توسط سیم‌های مسی انجام می‌شود و حداکثر سرعت سرویس FTTH تا 1000 مگابیت بر ثانیه و تقریبا 100 برابر سرویس ADSL می باشد، که طبیعتا در این زمینه باید آگاهی رسانی کرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان لرستان، خاطرنشان کرد: در همین حال سه تعرفه سرویس یک‌ساله برای مشترکین تاکنون تعریف شده است و به دلیل سرعت و پینگ تایم بالا، این سرویس می تواند مناسب اقشار ذیل باشد:

- مشترکین خانگی به دلیل سرعت دانلود بالا و عدم قطع و وصلی،

- پرسنل شرکت‌ها و سازمان‌ها در زمان دورکاری،

- مدارس و موسسه‌های آموزشی به دلیل استفاده همزمان چندین مشترک،

- افراد علاقمند به تماشای فیلم و سریال به صورت آنلاین،

- کسب و کارهای آنلاین.

انتهای پیام

گفت‌وگو از فرزانه احمدی منش

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-04-28 11:58

افزودن دیدگاه جدید