کد مطلب: 

292669

شهرت جهانی مادر‌بزرگ ۷۵ ساله در بازی فورت‌نایت

یک مادر‌بزرگ ۷۵‌ساله اسکاتلندی پس از هم‌ تیم شدن با یکی از مشهور‌ترین بازیکنان فورت‌نایت به یکی از گیمرهای نام‌آور جهان تبدیل شده است.
شهرت جهانی مادر‌بزرگ ۷۵ ساله در بازی فورت‌نایت

به گزارش سرویس بین‌الملل سیتنا، کت بوئی، که با نام Grumpygran1948 (مادر‌بزرگ غرغرو۱۹۴۸) بازی می‌کند از زمانی که نوه‌اش بازی فورت‌نایت را به او نشان داد شیفته‌ این بازی شده است.

او روزانه شش ساعت بازی می‌کند، مهارت‌های او و کامنت‌ها و اظهار‌نظر‌های او هنگام بازی مورد توجه یوتیوبر مشهور آمریکایی سایفر‌ پی‌کی قرار گرفت.

اولین بازی «دو‌نفره» آنها بیش از نیم میلیون بازدید‌کننده داشت.

مادر‌بزرگ غرغرو حالا یک لشکر چند هزار‌نفره طرفدار از سراسر جهان دارد.

کت اهل موری اسکاتلند می‌گوید: «وقتی برای اولین بار به نوه‌ام گفتم که می‌خواهم بازی‌ام را به طور زنده پخش کنم مبهوت ماند».

«به من گفت نمی‌توانی این کار را بکنی، هیچ‌کس آن را تماشا نمی‌کند، هیچ‌ فالووری نخواهی داشت. معلوم است که حالا دیگر حرفی برای گفتن ندارد».

شهرت جهانی مادر‌بزرگ ۷۵ ساله در بازی فورت‌نایت

کت برای اولین بار وقتی نوه ۱۷ ساله‌اش در سال ۲۰۱۷، درست یک هفته پس از انتشار مشغول بازی فورت‌نایت بود با این بازی آشنا شد.

این بازی اکنون یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی در سراسر جهان است که بیش از ۴۰۰ میلیون گیمر دارد. در این بازی تا ۱۰۰ بازیکن می‌توانند رویاروی یکدیگر قرار بگیرند تا یکی از آنها باقی بماند.

کت گفت:«من فقط پا به اتاق نوه‌ام گذاشتم و شیفته آن چیزی که روی صفحه کامپیوترش دیدم شدم. ماجرا از همین جا شروع شد».

او پیش از شروع بازی‌ زنده گروهی به مدت سه سال تنهایی بازی می‌کرد.

او بعضی از «اصطلاحات ناخوشایند» را که بازیکنان جوان به کار می‌بردند نمی‌پسندید و به همین دلیل تیمی از چند بازیکن مسن‌تر تشکیل داد.

شهرت جهانی مادر‌بزرگ ۷۵ ساله در بازی فورت‌نایت

کت می‌گوید:«ما واژه کشتن را به کار نمی‌بریم به جای آن از حذف کردن استفاده می‌کنیم. هیچ خون‌ و‌ خون‌ریزی در کار نیست و در این بازی آدم‌های خونین روی زمین نمی‌بینی. بازی خوشایندی است و من آن را دوست دارم. وقتی شروع به پخش زنده کردم می‌خواستم همراهی داشته باشم اما من هیچ‌کس را نداشتم که بتوانم با او بازی کنم».

«وقتی به طور اتفاقی با افرادی همراه می‌شدم واژه‌هایی که به زبان می‌آوردند و می‌شنیدم را نمی‌پسندیدم، واژه‌های ناشایستی بود. به همین دلیل تصمیم گرفتم اگر پخش زنده را شروع کنم افرادی را که با آنها بازی می‌کنم خودم انتخاب کنم. هیچ تصورش را هم نمی‌کردم که کار به اینجا برسد».

وقتی مادر‌بزرگ غر‌غرو مورد توجه بازیکن و یوتیوبر مشهور و پر‌طرفدار سایفر‌ پی‌کی قرار گرفت ناگهان همه چیز دگرگون شد و اوج گرفت.

این دو توانستند دوست شدند تا جایی که کت ترانه کودکانه معروف و سنتی اسکاتلند را برای او خواند.

کت می‌گوید:«او بازی کردن مرا تماشا می‌کرد و فکر کرده که جالب است اگر با هم بازی کنیم چون این کار باعث می‌شود افراد مسن به این فکر بیفتند که بازی کنند. برای همین او یک بار به پخش زنده من آمد و از من خواست که دو‌نفره بازی کنیم».

«من پاسخ مثبت دادم و یکی از دوستانم از آمریکا هم با من همراه شد تا تعادل بر‌قرار شود. ما سه دور با او بازی کردیم که بی‌نظیر و عالی بود».

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-03-25 15:26

افزودن دیدگاه جدید