کدخبر :292309 پرینت
24 اسفند 1402 - 09:03

هابلوت لوکس ترین برند ساعت از دیدگاه برنارد گالری

برند ساعت لوکس Hublot (به فرانسوی "bullseye") مستقر در نیون، سوئیس در سال 1980 توسط کارلو کروکو ایتالیایی تاسیس شد.

متن خبر

گزارش آگهی/ موسس این شرکت توانست طراحی ایتالیایی را با هنر سوئیسی ترکیب کند و محصولات غیر متعارف تولید کند. حتی اگر موفقیت بلافاصله شروع نشده باشد، تاریخچه شرکت به یک داستان موفقیت تبدیل شده است. با کمک استراتژی های بازاریابی خرید ساعت هابلوت هوشمندانه و مفاهیم غیرمعمول، Hublot به "ستاره در حال ظهور" در میان ساعت سازان سوئیسی تبدیل شد. زمانی که Hublot در سال 2008 به LVMH فروخته شد، فروش آن 200 میلیون فرانک سوئیس برآورد شد.

هابلات - بیگ بنگ

در سال 2005، ژان کلود بیور، رئیس هیئت مدیره Hublot، انفجار بزرگ را ارائه کرد. کرونوگراف انقلابی بیگ بنگ به دلیل ترکیب مواد تصفیه شده و جسورانه مانند کربن، سرامیک، تیتانیوم و تانتالیم، برنده یک سری جوایز در مسابقات ساعت سازی و طراحی شد. کرنوگراف به عنوان ساعت زنانه و همچنین ساعت مردانه موجود است.

شعار "هنر تلفیق" به طور مداوم در Hublot تفسیر می شود، بنابراین شور و شوق در سراسر جهان را تضمین می کند و ارقام فروش را افزایش می دهد.

از سال 2005، مدل هایی مانند Hublot Big Bang All Black یا Aerobang طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند.
Hublot زمان سنج رسمی فیفا و جام جهانی

نابغه بازاریابی ژان کلود بیور نه تنها مسئول انتشار یک کارخانه جدید است که به توسعه، ایجاد و تولید و خرید ساعت‌ ها اختصاص دارد، بلکه مسئولیت ورود Hublot به دنیای فوتبال را نیز بر عهده دارد. هابلوت از سال 2008 به عنوان زمان‌سنج رسمی در مسابقات قهرمانی فوتبال اروپا فعالیت می‌کند. از سال 2010 حتی "زمان نگهدار رسمی" فیفا و مسابقات جهانی فوتبال.

[node:title]

سفیر برند Hublot

همکاری با کوبی برایانت Hublot را در سال 2013 آغاز کرد. بسکتبالیست سابق آمریکایی که به همراه Hublot، Big Bang Unico Chronograph Retrograde Kobe "Vino" Bryant و مدل Kingpower Black Mamba طراحی شده است.

هابلوت از سال 2013 خود را با پله آراسته است. این برزیلی از سوی فیفا عنوان "فوتبالیست قرن بیستم جهان" را به خود اختصاص داده و بهترین فوتبالیست تمام دوران محسوب می شود.

به مناسبت بازی های المپیک 2016، هابلوت دو مدل خاص محدود از مجموعه بیگ بنگ، بولت یوسین سرامیکی و یوسین بولت طلای زرد را روانه بازار کرد. از سال 2010، دوومیدانی جامائیکایی که در بازی های المپیک 2016 در ریو سه مدال طلا کسب کرد، یکی از سفیران برند ساعت ساز معروف است.

عشق به ورزش

هابلوت همیشه با ورزش، به ویژه فوتبال، همسو بوده است. در طول سال‌ها، این برند با مسابقات قهرمانی فوتبال مانند یورو 2008 و جام جهانی فوتبال ارتباط برقرار کرده است. این شرکت با تیم هایی مانند منچستریونایتد، پاری سن ژرمن، یوونتوس و اف سی-بایرن همکاری داشته است و چهره های برجسته این ورزش از جمله ژوزه مورینیو و پله به عنوان سفیر مشغول بوده اند.

این برند ساعت سوئیسی با کریکت، فوتبال آمریکایی، بسکتبال و فرمول یک نیز مرتبط شده است. در واقع، رابطه آن با فراری منجر به تولید ساعت‌های جالب Hublot شده است که شامل مدل‌هایی از تیتانیوم و طلای جادویی می‌شود، آلیاژی مقاوم در برابر خش حاوی طلای 18 عیار و منحصر به فرد این شرکت ساعت.

این رابطه با ورزش به وضوح برند را به مخاطبان هدف خود نزدیک‌تر کرده است و منجر به عرضه مدل‌های مختلف نسخه محدود شده است که از تحسین برخی خریداران احتمالی نسبت به چهره‌های ورزشی پیشرو و تیم‌های بسیار محبوب بهره می‌برد.

یک تولید جدید

در سال 2009، Hublot یک کارخانه جدید در نیون، نزدیک ژنو افتتاح کرد، و یک سال پس از انتشار جنبش UNICO خود. این کالیبر کرنوگراف داخلی شامل یک چرخ ستون است که به طرز جالبی در سمت صفحه حرکت قرار گرفته است. این یک گام مهم در تکامل نام تجاری بود که نشان دهنده میزان بیشتر استقلال و کاهش اتکا به اشخاص ثالث بود.

این برند به ساختن تخصص خود در زمینه ساعت سازی ادامه داده است و اکنون قادر به ارائه حرکات پیچیده از جمله توربیلون است.

[node:title]

ظهور سریع هابلوت

Hublot در تاریخ نسبتا کوتاه خود به سرعت رشد کرده است. ساعت‌هایی تولید کرده است که ویژگی منحصر به فرد خود را نشان می‌دهند و به طرز مبتکرانه‌ای مواد مختلف را جفت می‌کنند و شجاعانه از رنگ و بافت برای ایجاد نقطه تمایز استفاده می‌کنند.

در ابتدای زندگی خود، این برند ابتدا از حرکات ETA و ماژول‌های کرونوگراف La Joux-Perret استفاده می‌کرد، اما با تعداد بیشتری از ساعت‌های دارای حرکات داخلی، Hublot به طور فزاینده‌ای به صورت عمودی یکپارچه شده است.

این شرکت احتمالاً مفهوم مدل‌های نسخه محدود را بیش از حد مورد توجه قرار داده است و اغلب مجموعه‌ای گیج‌کننده از ساعت‌های جدید را منتشر می‌کند. این ممکن است منجر به این شود که برخی از نسخه‌های محدود نتوانند امتیاز بیشتری نسبت به ساعت‌های معمولی برند جلب کنند.

با این حال، ممکن است فرصت هایی را برای خریداران بالقوه فراهم کند تا یک ساعت از قبل نگهداری شده را با قیمتی بسیار کمتر از نو خریداری کنند.

24 آوریل، کارلو کروکو، مالک، شرکت را به گروه فرانسوی LVMH فروخت. رهبر جهانی محصولات لوکس Hublot، که به سرعت در حال توسعه در سطح بالا است، ساعت‌سازی لوکس، نشان‌دهنده برندی است که کامل‌ترین مکمل آن است محدوده ساعت سازی گروه LVMH. ژان کلود بیور، مدیرعامل و ریکاردو گوادالوپ، مدیر کل، موقعیت های خود را در شرکت حفظ خواهد کرد تا مشارکت داشته باشد به توسعه قطب ساعت سازی این گروه.

استراتژی بازاریابی

ژان کلود بیور آن را به عنوان "تمرکز در تنوع" تعریف می کند. به عبارت دیگر، رفتن به کجا
مشتریان بالقوه را می توان پیدا کرد. او انرژی زیادی را برای حمایت مالی و مشارکت سرمایه گذاری می کند
فعالیت در زمینه های مختلف اینها شامل قایقرانی و دنیای دریایی از طریق آن است
مشارکت با باشگاه قایق بادبانی بسیار معتبر موناکو (YCM)، به ریاست
H.R.H. شاهزاده آلبرت دوم موناکو؛ باشگاه رئال Nautico de Palma و "Hublot" آن
رگاتای PalmaVela، با قایق های والی، یا با لونا روسا در جام آمریکا 2007.
Hublot همچنین با گلف، چوگان، اسکی، مسابقات اتومبیل رانی و تنیس در ارتباط است
مسابقات یا سفیران که حامیان برند هستند.
در دنیای فوتبال، ژان کلود بیور اولین کسی بود که یک برند لوکس را به آن اضافه کرد
مجموعه ای از حامیان مالی دیگر، با توجه به آخرین مورد، شاهکار حتی چشمگیرتر
مسابقات قهرمانی اروپا، یورو 08، در سوئیس و اتریش برگزار شد.

کمپانی هابلوت تولید کننده ساعت های لوکس می باشد که در سال 1980 توسط کارلو کروکو در سوئیس بنیاد نهاده شد. در سال 1970 آقای کارلو کروکو که از خانواده مشهور کمپانی ساعت سازی بیندا Binda Group بود این کمپانی را با قصد ایجاد یک کمپانی ساعت به مقصد سوئیس ترک کرد وی در آن جا با تاسیس کمپانی MDM Geneve شروع به طراحی ساعتی کرد که بعدها آن را هابلوت نامید. این محصول اولین ساعت دارای بند رابر طبیعی در تاریخ تولید ساعت بود و تولید این بند طبیعی نتیجه تحقیقات سه ساله وی در این زمینه بود, این ساعت مچی اولین بار در نمایشگاه ساعت بازل سوئیس در معرض عموم قرار گرفت که با استقبال بی نظیری مواجه شد و نتیجه این استقبال فروش بیش از دو میلیون دلار در اولین سال معرفی بود.

جایگاه ممتازی در بین ساعت های لوکس ممتاز دارد. شاید باورش سخت به نظر برسد، این برند در صنعت نسبتاً جوان است، اما در مقایسه با ساعت‌سازانی که میراثی دو قرنی دارند، در مدت کوتاهی در جامعه ساعت‌سازی مورد احترام قرار گرفته است. ساعت هابلوت که در سال 1980 توسط کارلو کروکو ایتالیایی تأسیس شد، در اصل سوئیسی است و اکنون متعلق به هلدینگ فرانسوی LVMH است.
Hublot چهلمین سالگرد خود را در سال 2020 جشن گرفت. چیزی که به این برند اجازه داد در چنین سناریوی رقابتی پیشرو باشد، شجره نامه نوآورانه او بود. ماموریت Hublot به اصطلاح Art of Fusion است، هم در سبک و هم در مواد. ساعت 1980 اولین ساعت لوکس طلایی و لاستیکی را معرفی کرد و ثابت کرد که در آن زمان می توان در یک محصول لوکس دو ماده چسبنده سخت را با هم ترکیب کرد.

هم اکنون فروشگاه برنارد گالری تنوع بی نظیری از محصولات هابلوت به نمایش گذاشته است و شما همراهان عزیز میتوانید با خرید ساعت هابلوت حس خوب یک ساعت مچی را به خود هدیه دهید.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.