کد مطلب: 

291958

ببینید| وزیر ارتباطات: می توانیم با تغییر قانون، انتخابات غیرحضوری و تمام الکترونیکی داشته باشیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: ما یک قدم دیگر به انتخابات تمام الکترونیک نزدیک شده ایم و می توانیم به این موضوع فکر کنیم که با تغییر قانون، انتخابات غیرحضوری را برگزار کنیم.
عیسی زارع پور

به گزارش سیتنا، عیسی زارع پور در حاشیه جلسه هیأت دولت، گفت: یک قدم دیگر به انتخابات تمام الکترونیک نزدیک شده ایم و می توانیم به این موضوع فکر کنیم که با تغییر قانون، انتخابات غیرحضوری را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: پنجشنبه گذشته دوازدهمین پرتاب در دولت سیزدهم انجام شد که ما آن را از طریق پرتابگر روسی انجام دادیم می توانیم بگوییم که ماهواره پارس 1 پیچیده ترین ماهواره ما محسوب می شود و دوربین های خیلی پیشرفته ای در آن بکار رفته است.

زارع پور، گفت: یکی از کارهای خوب دولت سیزدهم فراهم کردن زمینه برای ورود بخش خصوصی در حوزه صنعت فضایی است ما چند روز گذشته بزرگ ترین قرارداد تاریخ کشور را با بخش خصوصی منعقد کردیم.

وزیر ارتباطات، اظهار کرد: ما شبانه روز درگیر هستیم که سرعت اینترنت را افزایش دهیم و اگر این امکان باشد قطعاً یک دقیقه هم صبر نخواهیم کرد، ما به زودی 7 میلیون خانوار را با فیبرنوری پوشش خواهیم داد که می تواند سرعت اینترنت را تا 100 برابر افزایش دهد.

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2024-03-06 10:50

افزودن دیدگاه جدید