کد مطلب: 

291752

کاهش متوسط زمان پاسخگویی به شکایات کاربران سامانه 195 در منطقه شمال غرب رگولاتوری

مدیرکل اداره کل منطقه شمال غرب رگولاتوری اعلام کرد که مدت زمان پاسخگویی به شکایات واصله از سامانه ۱۹۵ در این منطقه نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۲۸ درصد کاهش یافته است.
کاهش متوسط زمان پاسخگویی به شکایات کاربران سامانه 195 در منطقه شمال غرب رگولاتوری

به گزارش سیتنا، محمد اربابی اصفهانی از کاهش ۲۸ درصدی متوسط زمان رسیدگی به شکایات سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات در منطقه شمال غرب نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال‌غرب رگولاتوری درباره اقدامات انجام شده برای کاهش زمان رسیدگی به شکایات، عنوان کرد: یکی از اقدامات اساسی منطقه شمال غرب برگزاری جلسات مستمر با نمایندگان اپراتورها سیار و مناطق مخابراتی استان‌های تحت پوشش (قزوین،گیلان،زنجان) بوده است. علاوه بر این، کمیته رسیدگی به شکایات در منطقه به صورت مستمر شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ را پیگیری کرده و در صورت نیاز با اپراتورها مکاتباتی را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به کاهش میانگین زمان رسیدگی به شکایات در منطقه شمال غرب از بیشتر از ۹ روز به کمتر از هفت روز طی یکسال گذشته افزود کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت http://195.cra.ir شکایت‌های خود را در حوزه‌های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات ثبت و پیگیری کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-03-02 09:22

دیدگاه‌ها

تصویر سعید
کاش واقعا همه شرکت ها و سازمان های دولتی یه ساز و کار پاسخگویی و رسیدگی به شکایت مردم مثل 195 داشتند. به خیلی از جاهای دولتی که زنگ می زنی اصلا جواب نمیدن
ارسال شده توسط سعید در 12 اسفند 02 - 12:38

افزودن دیدگاه جدید