کاهش متوسط زمان پاسخگویی به شکایات کاربران سامانه 195 در منطقه شمال غرب رگولاتوری

کاهش متوسط زمان پاسخگویی به شکایات کاربران سامانه 195 در منطقه شمال غرب رگولاتوری
مدیرکل اداره کل منطقه شمال غرب رگولاتوری اعلام کرد که مدت زمان پاسخگویی به شکایات واصله از سامانه ۱۹۵ در این منطقه نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۲۸ درصد کاهش یافته است.

به گزارش سیتنا، محمد اربابی اصفهانی از کاهش ۲۸ درصدی متوسط زمان رسیدگی به شکایات سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات در منطقه شمال غرب نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال‌غرب رگولاتوری درباره اقدامات انجام شده برای کاهش زمان رسیدگی به شکایات، عنوان کرد: یکی از اقدامات اساسی منطقه شمال غرب برگزاری جلسات مستمر با نمایندگان اپراتورها سیار و مناطق مخابراتی استان‌های تحت پوشش (قزوین،گیلان،زنجان) بوده است. علاوه بر این، کمیته رسیدگی به شکایات در منطقه به صورت مستمر شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ را پیگیری کرده و در صورت نیاز با اپراتورها مکاتباتی را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به کاهش میانگین زمان رسیدگی به شکایات در منطقه شمال غرب از بیشتر از ۹ روز به کمتر از هفت روز طی یکسال گذشته افزود کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت http://195.cra.ir شکایت‌های خود را در حوزه‌های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات ثبت و پیگیری کنند.

انتهای پیام


Source URL: https://www.citna.ir/news/291752/کاهش-متوسط-زمان-پاسخگویی-به-شکایات-کاربران-سامانه-195-در-منطقه-شمال-غرب-رگولاتوری