به گزارش سیتنا، محمد اربابی اصفهانی از کاهش ۲۸ درصدی متوسط زمان رسیدگی به شکایات سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات در منطقه شمال غرب نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمالغرب رگولاتوری درباره اقدامات انجام شده برای کاهش زمان رسیدگی به شکایات، عنوان کرد: یکی از اقدامات اساسی منطقه شمال غرب برگزاری جلسات مستمر با نمایندگان اپراتورها سیار و مناطق مخابراتی استانهای تحت پوشش (قزوین،گیلان،زنجان) بوده است. علاوه بر این، کمیته رسیدگی به شکایات در منطقه به صورت مستمر شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ را پیگیری کرده و در صورت نیاز با اپراتورها مکاتباتی را انجام میدهد.
وی با اشاره به کاهش میانگین زمان رسیدگی به شکایات در منطقه شمال غرب از بیشتر از ۹ روز به کمتر از هفت روز طی یکسال گذشته افزود کاربران میتوانند با مراجعه به سایت http://195.cra.ir شکایتهای خود را در حوزههای مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات ثبت و پیگیری کنند.
انتهای پیام