کدخبر :291651 پرینت
09 اسفند 1402 - 10:29

آغاز کنگره جهانی موبایل 2024 با تمرکز بر نوآوری‌های هوش مصنوعی و فناوری‌های 5G و 6G

کنگره جهانی موبایل سال 2024 (MWC) با موضوعات برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی دستگاه‌ها و شبکه‌های مختلف، پیشرفت‌های مربوط به فناوری‌های 5G و 6G، همچنین بهبود سطح اتصال به شبکه همراه، در شهر بارسلونای اسپانیا گشایش یافت.

متن خبر

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، کنگره جهانی موبایل سال 2024 (MWC) به عنوان یکی از نمایشگاه‌های پیشرو برای فناوری تلفن همراه و صنایع مرتبط با آن در شهر بارسلونای اسپانیا گشایش یافت.

برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی دستگاه‌ها و شبکه‌های مختلف، پیشرفت‌های مربوط به فناوری‌های 5 جی و 6 جی، همچنین بهبود سطح اتصال به شبکه همراه، از موضوعات اصلی کنگره امسال خواهند بود.

تمرکز کنگره جهانی موبایل 2024 بر مفهوم «اول آینده» است و بر اهمیت یکپارچگی صنایع، قاره‌ها، فناوری‌ها و جوامع برای تحقق بخشیدن به پتانسیل‌های آینده تاکید دارد.

اتحادیه جهانی سیستم‌های موبایل  (GSMA) به عنوان برگزارکننده این رویداد، پیش‌بینی‌ می‌کند حدود 95 هزار بازدیدکننده از سراسر جهان برای حضور در این کنگره راهی مرکز نمایشگاهی «گران ویا» در شهر بارسلونا شوند. این تعداد در مقایسه با  88 هزار و 500 نفر بازدیدکننده گذشته افزایش قابل توجه دارد. اتحادیه جهانی سیستم‌های موبایل، یک گروه صنعتی است که نمایندگی بزرگترین اپراتورهای تلفن همراه جهان را بر عهده دارد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.