اولویت مدیران شرکت مخابرات، رفع مشکلات نیروی انسانی است
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، اظهار داشت: شرکت مخابرات ایران از لحاظ منابع انسانی، بین تمام شرکتها در ایران بالاترین رتبه را دارد و اولویت مدیران مخابرات، رفع مشکلات و برطرف ساختن دغدغههای نیروی انسانی شرکت است.
به گزارش سیتنا از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس مجید سلطانی در ادامه سفر به استان گیلان در دیدار صمیمی با جمعی از کارکنان مخابرات شهرستان رودبار اظهار داشت: اولویت مدیران مخابرات، رفع مشکلات و برطرف ساختن دغدغههای نیروی انسانی شرکت است.
سلطانی در این دیدار بیان کرد: علی رغم تمام مسائل و مشکلات مالی باقیمانده از گذشته، در حال حاضر تمام کارکنان و مدیران باید با عزم راسخ و تلاش جهادی، شرکت مخابرات ایران را از جمیع جهات به جایگاه شایسته خود به عنوان اپراتور اصلی ارتباطات در کشور برسانند.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اینکه جمع شدن همکاران در کنار یکدیگر مایه خیر و برکت است، تصریح کرد: داشتن روحیه یکپارچگی، همدلی و همکاری در کارکنان مخابرات منطقه گیلان بسیار ارزشمند است و از تلاش شبانه روزی تمام همکاران قدردانی میکنم.
وی با اشاره به اهمیت تبیین دیدگاه مقام معظم رهبری در رشد تولید و حمایت از مجموعه های بزرگ اقتصادی در کشور گفت: شرکت مخابرات ایران و خانواده های ایشان، سرمایه های ارزشمند شرکت هستند و حقیقتا تمامی کارکنان باید به حضور و انجام وظیفه در این شرکت معتبر و قدیمی افتخار کرده و تعلق سازمانی خود را افزایش دهند.
سلطانی در این دیدار با اشاره به اینکه شرکت مخابرات ایران از لحاظ منابع انسانی، بین تمام شرکتها در جمهوری اسلامی ایران بالاترین رتبه را دارد، اظهار داشت: از زمان قبول مسئولیت در این شرکت و حضور در مجموعه مخابرات، در زمینه خدمت به کارکنان و مسئول بودن در قبال کارکنان شریف تلاش کردیم و هدف ما رساندن مخابرات به جایگاه واقعی و بازگرداندن شکوه و عظمت آن است.
در پایان این نشست، همکاران گیلانی، ضمن دیدار چهره به چهره و صمیمی با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و قدردانی از حضور مدیرعامل در استان، دغدغه های مختلف های مربوط به کارکنان را به صورت حضوری با وی در میان گذاشتند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید