کدخبر :290222 پرینت
02 بهمن 1402 - 18:35

همایش IMI-100 برگزار شد؛ کسب رتبه نخست در میان شرکت‌های گروه رایانه توسط ستاره‌‌اول و اهداء لوح همایش به محمد جواد صدوقی

با کسب رتبه نخست بهره‌وری کل عوامل توسط شرکت «ستاره اول» در بین شرکت های گروه رایانه و فناوری های وابسته در رتبه‌بندی IMI-100، لوح تقدیر این رتبه‌بندی به محمد جواد صدوقی، مدیرعامل این شرکت اعطا شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، شرکت ستاره اول در حالی با کسب رتبه نخست بهره‌وری کل عوامل در بین شرکت های گروه رایانه و فناوری های وابسته در رتبه‌بندی صد شرکت برتر ایران، به موفقیت رسید که کسب این تندیس توسط شرکت ستاره اول برای سومین بار صورت گرفته است.

در همین حال، چندی پیش شرکت ستاره اول برای دومین سال پیاپی برنده تندیس زرین جایزه مدیریت مالی شده بود.

شرکت دانش بنیان ستاره درخشان همراه کیش با نام تجاری ستاره‌اول به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ همراه اول و مطرح در حوزه تلکام و پرداخت الکترونیک کشور از سال 1394 فعالیت خود را آغاز نموده و در تلاش است با نگاه فناورانه نسبت به پاسخگویی به نیازهای جامعه 56 میلیون نفری مشتریان خود اقدام نماید.

این شرکت در این راستا با توسعه و پیاده‌سازی سرویس کد دستوری #1* در تمامی اپراتورهای تلفن همراه و توسعه اپلیکیشن ستاره یک، کوشیده است تا با ارائه خدماتی همسو با تغییرات نیازمندی‌های مشتریان، رضایت حداکثری خانواده بزرگ مشتریان ستاره‌اول را جلب نماید.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.