کدخبر :289714 پرینت
18 دی 1402 - 13:35

ببینید| مدیرعامل آسیاتک: وزیر ارتباطات و معاونانش، شبانه‌روز پیگیر اجرای پروژه ملی فیبرنوری هستند

مدیرعامل شرکت آسیاتک، گفت: وزیر ارتباطات و معاونین این وزارتخانه توجه ویژه‌ای به اجرای پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها دارند و پس از ابلاغ پروژه به اپراتورها، آنها را تنها نگذاشته و شبانه روز پیگیر اجرای این پروژه هستند و با همراهی خود مسیر را هموار می‌کنند.

متن خبر

محمد علی یوسفی زاده، مدیرعامل شرکت آسیاتک در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون لزوم توسعه پروژه شبکه فیبرنوری در کشور، گفت: پس از ابلاغ استانها و محدوده هایی که به شرکت آسیاتک واگذار شده بود و انجام مذاکرات و دریافت مجوزهای لازم، مانند ساختار شهرداری‌ها و شورای شهرها، عملیات پروژه فیبرنوری را آغاز کردیم.

وی ادامه داد: اولین چالش این بود که تغییرات در بافت شهرها چندان مورد پذیرش قرار نمی‌گرفت و آگاه سازی مسوولان به اهمیت توسعه این پروژه در کشور و جلب موافقت و توافق برای اجرا، مقداری انرژی‌بر بود.

وی، ادامه داد: تاکنون شهرهای کوچک، شهرستان‌ها و مراکز استان‌ها به غیر از کلان شهر‌ها، همراهی بیشتری داشته‌اند؛ همچنین وزیر محترم ارتباطات و معاونین این وزارتخانه توجه ویژه‌ای به این پروژه دارند و پس از ابلاغ پروژه به اپراتورها، آنها را تنها نگذاشته و شبانه روز پیگیر این پروژه هستند و با همراهی خود آگاه سازی لازم را فراهم می‌کنند.

محمد علی یوسفی زاده

مدیرعامل شرکت آسیاتک، تاکید کرد: وسع اجرای پروژه فیبرنوری نیز موضوع با اهمیتی است، بدین معنا که پس از انتخاب شهر و یا استان، مباحثی همچون میزان امکانات، تجهیزات لازم، شرکت‌های پیمانکاری و تولیداتی که با افزایش قیمت رو به رو بوده اند، اهمیت پیدا می کند.

یوسفی زاده، خاطرنشان کرد: مذاکرات و پیش خریدهای کلان را آغاز و پیش بینی‌های خود را اعلام کرده‌ایم که در اجرای پروژه فیبرنوری دچار چالش نشویم و موارد تعیین شده به خوبی پیش برود.

پایان بخش نخست گفت‌وگو

خبرنگار: فرزانه احمدی منش
عکاس: حسین شهلایی

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.