کدخبر :289233 پرینت
05 دی 1402 - 22:28

بازدید ۵۰ میلیونی پست محمد صلاح؛ در کریسمس، رنج مردم غزه را فراموش نکنید

پیام محمد صلاح، ستاره مصری و مسلمان لیورپول در شبکه اجتماعی ایکس به مناسبت کریسمس که درخواست کرده درد و رنج مردم غزه فراموش نشود، تا کنون ۵۳ میلیون بار دیده شده است.

متن خبر

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، محمد صلاح در پیام خود خطاب به هوادارانش نوشته بود: «عید کریسمس زمانی است که خانواده‌ها دور هم جمع می‌شوند تا این شب پربرکت را جشن بگیرند، ولی در حالی‌که جنگ وحشیانه‌ای در خاورمیانه و به‌ویژه در غزه در جریان است و شاهد مرگ و ویرانی فراوان هستیم، امسال کریسمس را با دلهایی سنگین‌تر جشن می‌گیریم و در رنج و مصیبت خانواده‌هایی که عزیزانشان را از دست داده‌اند شریک هستیم.»

او در پایان این پیام افزود: «لطفاً آنها را فراموش نکنید و به رنجشان عادت نکنید. کریسمس مبارکی داشته باشید».

این پیام محمد صلاح در مدت کوتاهی بیش از ۵۳ میلیون بازدید داشته و کاربران تا کنون آن را ۸۰ هزار بار به اشتراک گذاشته و ۲۶۰ هزار بار لایک کرده‌اند.

این پست همچنین حدود ۳۰ هزار نظر دریافت کرده که در آن، بسیاری حمایت خود را از اظهارات صلاح اعلام کردند و گفتند از رنج مردم غزه در جنگ اخیر متأثر شده‌اند.

پست صلاح در اینستاگرام نیز نزدیک به ۱.۴ میلیون بار لایک شده است.

این دومین بار است که صلاح در مورد وضعیت اسفناک مردم غزه سخن می‌گوید. در اکتبر هم در پیام ویدئویی خواستار پایان خشونت‌ها و ارسال فوری کمک‌های غذایی و پزشکی به غزه شد که آن پیام بیش از ۱۸۰ میلیون بازدیدکننده داشت.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.