کدخبر :2887 پرینت
23 خرداد 1391 - 07:35

مدیرعامل سامسونگ در ایران: علی رغم تحریم‎ها همچنان به دنبال ورود حداکثری در بازار ایران هستیم

متن خبر

مدیرعامل شرکت سامسونگ در ایران، تاکید می‎کند: اگرچه تحریم ایران مشکلات زیادی را به وجود آورده است، ولی شرکت سامسونگ همچنان به دنبال سرمایه گذاری و ورود حداکثری در بازار ایران است.

 

به گزارش سیتنا (CITNA.IR)، کنفرانس مطبوعاتی معرفی نسل جدید تلویزیون‎های هوشمند سامسونگ با حضور "هیون جونگ"مدیرعامل سامسونگ در ایران، "آرین سیف هاشمی" مدیرکل محصولات صوتی و تصویری دفتر سامسونگ و "نوید قنادان" مدیر بازاریابی شرکت سام الکترونیک دوشنبه 22 خردادماه سال جاری در محل هتل آزادی تهران برگزار شد.

 

هیون جونگمدیرعامل شرکت سامسونگ در ایران که در این کنفرانس خبری سخن می‎گفت، اظهار داشت: هدف شرکت سامسونگ هر چه آسان تر کردن روش استفادهی مصرف کنندگان از تلویزیونهای هوشمند است؛ چرا که به دلیل مشکلات اینترنتی موجود در ایران استفاده از تلویزیون های هوشمند برای مصرف کنندگان مشکل به نظر می‎رسد و ما تلاش می‎کنیم تا بتوانیم این مشکلات را به حداقل ممکن کاهش دهیم.

 

وی ادامه داد: ماموریت سامسونگ در این خصوص ایجاد هماهنگی بین تمامی دستگاههای قابل اتصال به تلویزیونهای هوشمند است تا بتوان راحتی بیشتری را برای مصرف کنندگان خود ایجاد نماییم.

 

وی افزود: دو تکنولوژی ای که امسال توسط شرکت سامسونگ معرفی خواهد شد، شامل تعامل هوشمند یا "Smart Interaction" و ارتقای هوشمند در قالب "Smart Evolution"  خواهد بود؛ این بدان معناست که در سال آینده هیچ مصرف کنندهای نیاز به خرید نوع جدیدی از تلویزیونهای سامسونگ نخواهد داشت و تنها با ارتقای هوشمند میتوانید از آخرین تغییرات تکنولوژی در تلویزیونهای هوشمند بهره مند شوید.

 

او گفت: سامسونگ به دنبال تولید 50 میلیون تلویزیون هوشمند نسل جدید در دنیا است و کسب سهم بالای 30 درصدی از بازار جهانی را در دستورکار خود دارد. در این راستا از 50 میلیون دستگاه تولیدی در برنامهی امسال شرکت سامسونگ انتظار میرود که 20 میلیون دستگاه تلویزیون هوشمند و 20 میلیون دستگاه تلویزیون سه بعدی تولید و به بازار عرضه شود.

 

هیون جونگ در ادامه افزود: با سیاستگذاریهای درست و پویا، شرکت سامسونگ توانسته در 7 سال گذشته سهم اول بازار جهان را به خود اختصاص داده و با اختلاف بیش از 30 درصدی نسبت به سایر برندها و رقبا، بازار را تصاحب کند.

 

وی خاطرنشان کرد: سامسونگ به دنبال این است تا بتواند تلویزیونهای هوشمند را به عنوان یک دستگاه مرکزی و یا یک هاب در خانههای مصرف کنندگان معرفی کند؛ به طوری که مصرف کنندگان بتوانند تمام دستگاههای قابل اتصال به تلویزیون همچون یخچال، دوربینهای عکاسی و فیلم برداری، موبایل و ... را به تلویزیون متصل نمایند.

 

وی ادامه داد: این در حالی است که تمام این اتصالها و نوع استفاده باید به حدی راحت باشد که تمام مصرف کنندگان به راحتی بتوانند آن را فراگرفته و از تمام امکانات موجود به راحتی استفاده نمایند.

 

وی با تاکید بر محاسن استفاده از این تلویزیون‎ها، ادامه داد: نکتهی جالب توجه این است که این تلویزیونها امکان کنترل از خارج منزل را نیز به مصرف کنندگان خواهند داد که برای مشترکان بسیار مناسب خواهد بود.

 

وی ادامه داد: یکی از دغدغه های اصلی سامسونگ در یک سال گذشته، ایجاد بستری مناسب و راحت برای نحوهی استفاده‎ی مصرف کنندگان از تلویزیونهای هوشمند بوده است.

 

هیون جونگ خاطرنشان کرد: اگرچه به دلیل تحریمها مشکلات زیادی به وجود آمده است ولی با این حال شرکت سامسونگ همچنان به دنبال سرمایه گذاری و ورود حداکثری در بازار ایران است.

 

وی در پایان تاکید کرد: سامسونگ به دنبال یافتن راههای مناسب‎تری برای کسب رضایتمندی مشتریان ایرانی است تا هر چه بیشتر نیازمندیهای آنان را برآورده سازد؛ اگر چه تا حدودی بر این باوریم که با توجه به تلاشهای ما، اکثر مشتریان ایرانی از محصولات سامسونگ راضی و به این محصولات علاقه مند میباشند.

انتهای پیام

http://citna.ir

 

اخبار مرتبط:

رونمایی از برنامه‎ی کاربردی "خلیج فارس" در تلویزیون‎های هوشمند سامسونگ

اولین سریال سه بعدی ایرانی با حمایت سامسونگ کلید خورد

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.