کدخبر :287603 پرینت
27 آبان 1402 - 17:05

ببینید| وزیر ارتباطات در راهپیمایی حمایت از کودکان و مردم غزه حضور یافت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای حمایت از کودکان و مردم غزه در راهپیمایی امروز تهران شرکت کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز (شنبه) در راهپیمایی حمایت از کودکان و مردم غزه در تهران شرکت کرد و همگام با دیگر مردم، ددمنشی و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.
راهپیمایی و تجمع جهانی حمایت از کودکان غزه امروز بعدازظهر در میدان انقلاب برگزار شد و وزیر ارتباطات نیز همپای مردم تهران به منظور محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی و حمایت از کودکان مظلوم غزه در این راهپیمایی شرکت کرد.
مراسم راهپیمایی و تجمع جهانی حمایت از کودکان غزه امروز 27 آبان ماه از ساعات نخستین صبح تا بعدازظهر در تمام شهرهای کشور با حضور پرشور مردم برگزار و جنایات رژیم صهیونیستی محکوم شد.
بر اساس این گزارش، از ابتدای حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون بیش از 12 هزار نفر شهید شدند که نزدیک به ۵ هزار نفر آنها کودکان و زنان مظلوم ساکن نوار غزه بودند.
به همین منظور مردم ایران نیز همگام با مردم کشورهای دنیا برای چندین بار با برگزاری راهپیمایی هایی این جنایات را محکوم کردند و خواستار پایان این جنگ شدند.
پیش از این، وزیر ارتباطات نیز صبح امروز با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویراستی با بیان اینکه امروز‌ آنچه از دست ما برای غزه و برای قدس بر می‌آید، همین قدم‌هایی است که با آن خود را به خیل جمعیت راهپیمایی امروز می‌رسانیم، اعلام کرد: ندای مردم مظلوم غزه را لبیک می‌گوییم.

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.