کدخبر :286283 پرینت
25 مهر 1402 - 08:54

عبور تعداد فروش بازی ویدیویی ماینکرفت از 300 میلیون نسخه

هلن چیانگ سرپرست تیم تحقیق استودیو موجانگ در رویداد Minecraft Live ۲۰۲۳ رسماً اعلام کرد که بازی ویدیویی ماینکرفت که رکورد پرفروش‌ترین بازی تاریخ جهان را در اختیار داشت، با افزایش فروش ۱۰۰ میلیون نسخه‌ای دست‌نیافتنی‌تر از قبل شد.

متن خبر

به گزارش سرویس بین‌الملل سیتنا، بازی ویدیویی ماینکرفت از سال‌ها قبل به عنوان پروفروش‌ترین بازی تاریخ شناخته می‌شد و اکنون با افزایش فروش ۱۰۰ میلیون نسخه‌ای، به فروش ۳۰۰ میلیون نسخه در جهان رسید و فاصله خود را با جایگاه دوم بیش‌ازپیش افزایش داد.

در آستانه پانزدهمین سالگرد ساخت بازی ماینکرفت، رویداد Minecraft Live ۲۰۲۳ به خبرها و به‌روزرسانی‌های انجمن بازی می‌پردازد و رویدادی برای برگزاری رأی‌گیری منظم و شرکت گیمرها در نظرسنجی برای انتخاب شخصیت جدید در اضافه شدن به بازی است‌.

هلن چیانگ سرپرست تیم تحقیق استودیو موجانگ عنوان کرد که هنگام توسعه‌ نسخه اولیه ماینکرفت حتی تصور رسیدن به رکورد فروش ۳۰۰ میلیون نسخه برای کمپانی سخت بود.

مقایسه فروش بازی ماینکرفت با پرفروش‌ترین کنسول بازی نیز که به پلی‌استیشن ۲ اختصاص دارد و تنها ۱۵۵ میلیون نسخه فروخت، نشان می‌دهد فروش این بازی چقدر چشمگیر بوده است. رتبه دومین بازی پرفروش تاریخ نیز با رکورد ۱۸۵ میلیون نسخه‌ای به عنوان محبوب GTA V می‌رسد که همچنان فاصله بسیار زیادی با ماینکرفت دارد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.