کدخبر :286102 پرینت
20 مهر 1402 - 08:22

رئیس رگولاتوری: تحقق شبکه ملی اطلاعات از اولویت‌های اصلی رگولاتوری است

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، گفت: ارتقاء کیفیت شبکه ملی اطلاعات و اجرای طرح ملی فیبرنوری از اهداف اصلی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، امیر محمدزاده لاجوردی جانشین وزیر ارتباطات، 19 مهرماه در جمع معاونان و مدیران رگولاتوری در جلسه کنترل برنامه‌ و پروژه‌های این سازمان افزود: تمامی مدیران بایستی نگاه راهبردی برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه شبکه ملی اطلاعات داشته باشند.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تاکید کرد: محدودیت‌ها در طول مسیر نباید بر اعتقاد و اراده ما در اجرای کارها غلبه کند چرا که با ایمان، اراده، تلاش و پشتکار می‌توان کارهای بزرگی را به سرانجام رساند.

لاجوردی ارتقاء کیفیت شبکه ملی اطلاعات و اجرای طرح ملی فیبرنوری منازل و کسب و کارها را به عنوان برنامه‌های مهم رگولاتوری برشمرد و خاطر نشان کرد: اجرای تحولی طرح‌ها و پروژه‌های سازمان در حوزه شبکه ملی اطلاعات از اولویت‌هایی است که تمامی مدیران باید برای دستیابی به آن اهتمام داشته باشند.

اجرای شبکه ملی اطلاعات و ارتقاء شاخص‌های کیفیت شبکه یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم است که در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در حال پیگیری و انجام است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.