کدخبر :2856 پرینت
20 خرداد 1391 - 21:20

گلدول: نسل آینده "استیو جابز" را به یاد نخواهند آورد!

متن خبر

مالکولم گلدول، نویسنده‎و روزنامه‎نگار مطرح کانادایی معتقد است: اگر چه مردم در پنجاه سال آینده، استیو جابز را به یاد نخواهند آورد، ولی به جهت اقدامات خیریه‎ی بیل گیتس، او را در ذهن خود خواهند داشت.

 

به گزارش سیتنا (CITNA.IR) به نقل از CNN ، "گلدول" نویسنده‎ای که عنوان پرفروش‎ترین کتاب را به خود اختصاص داده است در تازه‎ترین مصاحبه‎ی خود در تورنتو اضافه کرد: مردم نیم قرن آینده در حالی از بیل گیتس موسس مایکروسافت به نیکی یاد کرده و به او احترام می گذارند که از رقیب دیرینه‎ی وی در حوزه‎ی تکنولوژی یعنی استیو جابز تصویر واضحی در ذهن نخواهند داشت.

 

وی ادامه داد: این تصویر ذهنی مردم نسل آینده از بیل گیتس از این روست که بخشی از درآمد بیل گیتس صرف درمان مبتلایان به بیماری مالاریا در دنیا می‎شود.

 

گلدول بر این باور است که ماندگاری بیل گیتس در اذهان به دلیل فعالیت‎های وی در امور خیریه است و پنجاه سال دیگر کسی پیدا نخواهد شد که حتی بداند مایکروسافت چه بوده است؟!

 

گفتنی است این سخنان در حالی از سوی این نویسنده‎ی مطرح بیان شد که وی هیچ دلیلی برای محو شدن یاد و خاطره‎ی استیو جابز از اذهان نسل آینده‎ی بشریت مطرح نکرد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.