کدخبر :285337 پرینت
29 شهریور 1402 - 14:21

معرفی 4 بازی جدید و متفاوت اندرویدی که مجذوب آن میشوید!

نسل جدیدی گیمر ها تنها مجذوب جذاب بودن بازی نمیشوند و سختی ها و معماها را ذاتا دوست دارند و همین مورد سبب تولید بازی های مختلف و متفاوت شده است.

متن خبر

گزارش آگهی/ بازی های اندرویدی در جهات مختلفی از جمله گرافیک گرفته تا گیم پلی، پیشرفت های شگرفی داشته اند. در این بین تولید کنندگان علاوه بر توجهاتی که به گیم پلی دارند سعی در وارد کردن داستانهای جذاب به داخل بازی هستند تا کاربران را بیشتر از پیش به سوی خود جلب کنند. نسل جدیدی گیمر ها تنها مجذوب جذاب بودن بازی نمیشوند و سختی ها و معماها را ذاتا دوست دارند و همین مورد سبب تولید بازی های مختلف و متفاوت شده است.

در این مقاله به معرفی 4 بازی متفاوت و بسیار جذاب خواهیم پرداخت که میتوانند ساعت ها شما را مجذوب خود کنند.

بازی Past Within جذاب ترسناک:

یکی از عجیبترین و جذابترین بازی هایی که معرفی میکنیم بازی Past Within یا همان گذشته ی درون می باشد. این بازی آفلاین اندروید به صورت دو نفره انجام میشود ولی اولین شگفتی این است که نسخه ای که در دست دو نفر می باشد باید با یکدیگر متفاوت باشد.

فرد شماره 1 نسخه ی آینده ی بازی را در دست دارد و فرد شماره 2 نسخه ی گذشته . فردی که در گذشته است با راهنمایی های خود فردی که در آینده هست را راهنمایی میکند تا بتواند مسیر بازی را به درستی پیش ببرد .

بدین ترتیب نفر اول با راهنمایی های نفر دوم پیش میرود ولی ناگهان موجوداتی عجیب که از گذشته و اینده امده اند به داخل نمایشگر یوزرهای یک و دو می آیند و ممکن است به شدت شما را بترسانند.

نکته بسیار مهم این است که مهم نیست که دو نفر به گوشی یکدیگر متصل شود ! مهم این است که در شروع بازی یکی قدیم و یکی جدید را انتخاب کند.

این سبک بازی برای اولین بار می باشد که به صورت تجاری و گسترده عرضه میشود و در مدت زمانی کوتاه مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرده است. طراحی کلاسیک و جو سنگین بازی جذابیت آن را دو چندان میکند.

سری بازی های Cartoon Wars :

سری بازی های کارتون وارز بیش از 1 دهه می باشد که در گوشی های اندرویدی پلی می شود و جزو محبوبترین بازی های اکشن می باشد. این سری از بازی ها که در داخل کشور کمتر شناخته شده است ترکیبی از جنگ های تک نفره و چند نفره می باشد که امکان ایجاد ساختمان هایی برای ساخت نیروهای جدید و بهره گیری از قدرت های عجیب و غریب برای مبارزه با دشمنان را بهمراه دارد.

در اخرین نسخه از این بازی که Cartoon Wars 3 نام دارد گیم پلی و گرافیک بازی پیشرفت قابل توجهی داشته است سیر داستانی با قدرت بیشتری پیش می رود.

چهره های کارتونی و برگرفته از کارتون های نوستالژی دهه 80 و 90 میلادی در این نسخه بیشتر از پیش شرکت دارند و بازی کنان را به جد به چالش می کشند.

[node:title]

سری بازی های Hopeless: The Dark Cave :

هوپلس دارک کیو ویا ناامیدی در داخل غار تاریک یکی از جذابترین و متفاوت ترین بازی هایی می باشد که میتوانید انجام دهید ! این را از من بشنوید و اگر سنی بالاتر از 15 سال دارید سریعا این بازی جذاب را دانلود کنید ! این بازی جذاب اندرویدی مربوط به حبابهایی است که در داخل غاری تاریک گیر افتاده اند ! تاریکی به شکل های ترسناکی در حال پیشروی به سمت این حباب ها می باشد.

شما به عنوان یک حباب ! باید با استفاده از ابزارهایی که دارید از خودتان و دوستانتان محافظت کنید ! دقت کنید که اشتباها به دوستان خود شلیک نکنید و انها را از بین نبرید !

به طور کلی در این بازی جذاب می توانید ساعت ها خود را مشغول کنید ! صحنه های ترسناک ببینید و از وجود چهره های بامزه ی خودتان و دوستانتان لذت ببرید !

این بازی افلاین نیز جزو محبوبترین بازی های روز اندرویدی می باشد.

نکته ی مهم در بازی های آفلاین اندروید وجود نسخه های مود می باشد. بازی مود شده جدید اندروید می تواند دسترسی به امکانات بازی را به صورت کامل و یکباره در اختیار شما قرار دهد. برخی چنین سبکی را دوست دارند و برخی نیز ترجیح میدهند خودشان زحمت کشیده و به جایی برسند که تمامی قفل های بازی را باز کنند.

بازی دره یابدبود یک بازی هنری معمایی :

بازی Monument Valle که با نام دره ی یادبود شناخته میشود از جمله بازی های متفاوت و بسیار جذاب اندرویدی می باشد که از زمان انتشار به شدت مورد توجه مخاطبان خاص قرار گرفته است.

در این بازی طرح ها و معماری هایی وجود دارد که بسیاری از آن ها برای شما خطای دید نیز ایجاد میکنند. بازی کننده ی اصلی که کنترل آن با شماست باید اقدام به جابجایی بلوک ها و ... کرده و در نتیجه طرحی جدید و متفاوت ایجاد کند. بدین ترتیب تغییراتی گسترده در سازه ها ایجاد میکند و جهانی جدید را پدید می آورد.

نتیجه گیری :

بیشتر بازی های عجیب و غریب اندروید آفلاین هستند و در این اگر پیگیر ماجرا باشید شاید بتوانید بازی آنلاین اندروید نیز به تعداد کم پیدا کنید ! در مورد بازی های انلاین بهتر است بیخیال نسخه ی مود شده شوید چرا که سرور های انلاین قابلیت شناخت تغییرات را دارند و سریعا نسخه های دستکاری شده را از کار خواهند انداخت.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.