کدخبر :284702 پرینت
12 شهریور 1402 - 08:20

اختلال در سامانه‌های فروش محصول شرکت مخابرات ایران

بر اساس گزارش دریافتی از مشتریان حوزه تجاری مخابرات ایران، در یک هفته اخیر اختلال های مکرر در سامانه های کنترل و فروش محصول مخابرات ایران به وجود آمده که باعث ایجاد نارضایتی مشتریان و کارکنان حوزه تجاری در ناتواتی از پاسخگوئی به مشتریان شده است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، گزارش دریافتی از مشتریان حوزه تجاری مخابرات ایران حاکی است که در یک هفته اخیر اختلال های مکرر در سامانه های کنترل و فروش محصول مخابرات ایران از جمله پارتاک ، الکا ، oss و ... به وجود آمده است و این امر باعث ایجاد نارضایتی مشتریان و کلافه شدن کارکنان حوزه تجاری در ناتواتی از پاسخگوئی به مشتریان شده است و اختلال های ایجاد شده در سامانه های مذکور ، بخش‌های مرتبط از جمله MDF و شبکه کابل را نیز تحت تاثیر قرار داده و انجام امور عادی در آنها را نیز با کندی مواجه کرده است.

گفتنی است نبود یک سامانه جامع و با منبع تغذیه از درون شرکت مخابرات به عنوان یک مساله بحرانی تبدیل شده است.

[node:title]

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.