کدخبر :283682 پرینت
17 مرداد 1402 - 09:33

معاون وزیر ارتباطات: پژوهشگاه ICT باید خود را برای کمک به توسعه اقتصاد دیجیتال آماده کند

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: پژوهشگاه ارتباطات بر اساس برنامه هفتم توسعه، قطعا ماموریت‌های تازه‌ای بر عهده خواهد داشت و بر اساس این برنامه، پژوهشگاه ارتباطات باید خود را آماده کمک به توسعه اقتصاد دیجیتال و هدایت کشور به سمت بهره‌مندی از فناوری‌های نوین کند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، جلسه کمیسیون دائمی هیات امنای پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به ریاست علی‌اصغر انصاری، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و با حضور محمد رضوی زاده رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، نمایندگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان برنامه و بودجه کشور و سایر اعضای کمیسیون دائمی برگزار شد.

علی اصغر انصاری معاون وزیر ارتباطات با تاکید بر اینکه پژوهشگاه ارتباطات بر اساس برنامه هفتم توسعه، قطعا ماموریت های تازه ای بر عهده خواهد داشت، گفت: بر اساس این برنامه پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات باید خود را آماده کمک به توسعه اقتصاد دیجیتال و هدایت کشور به سمت بهره مندی از فناوری های نوین کند.

وی افزود: با توجه به اهمیت تحقق ماموریت های محول شده به پژوهشگاه، ضروری است که ساختار فعلی آن نیز اصلاح شود، چراکه با ساختار فعلی تحقق این ماموریت ها ممکن نیست.

معاون وزیر ارتباطات خواستار کمک و همراهی اعضای کمیسیون دائمی برای کنار زدن موانع پیش روی پژوهشگاه ارتباطات شد.

در ابتدای این جلسه نیز رضوی زاده، رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گزارش مختصری از عملکرد بودجه ای پژوهشگاه در یک سال گذشته ارایه کرد.

در این جلسه علاوه بر گزارش حسابرسی صورت های مالی سال منتهی به سال ۱۴۰۱، سایر دستورات نیز پس از بحث و تبادل نظر جهت ارائه به هیات امنای پژوهشگاه مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید