کدخبر :2833 پرینت
19 خرداد 1391 - 15:47

انتشار عکس دو شناگر در اینترنت دردسرساز شد + تصویر

متن خبر

مسئولان فدراسیون شنای استرالیا به دو شناگر تیم ملی این کشور که سهمیه المپیک لندن را گرفته اند دستور داد عکس هایی که همراه با اسلحه گرفته و درفیس بوک منتشر کرده اند را حذف کنند.

به گزارش سیتنا به نقل از بی بی سی اسپورت، "نیک دارسی" و "کنریک مونک" این عکس ها را هنگامی که به یک فروشگاه اسلحه در حاشیه اردوی تمرینی در آمریکا رفته بودند، گرفتند.

در این تصویر مانک دو اسلحه را در دستان خود گرفته و حالتی را نشان می دهد که گویی آماده شلیک است و دارسی هم دو پیستول را در دستان خود نگه داشته است.

کمیته المپیک استرالیا گفت این عکس ها  احمقانه و کاملا مایوس کننده برای اعضای تیم المپیک استرالیا است.

فدراسیون شنای استرالیا هم از این دو شناگر خواست عکس های خود را حذف کنند و اعلام کرد با این دو شناگر پس از بازگشت به استرالیا صحبت خواهد شد.

این حادثه در حالی رخ می دهد که پیش از این مسئولان ورزش استرالیا نسبت به خطرات استفاده از شبکه های اجتماعی هشدار داده بودند.

 

به گزارش ایرنا، نیک گرین مسئول هماهنگی تیم های استرالیا در المپیک لندن گفت: باز هم به ورزشکارانمان می گوییم هر مطلبی را در شبکه های اجتماعی منتشر نکنید.

این دو شناگر پیش از این هم با محرومیت هایی روبرو شده اند. دارسی به خاطر اهانت به 'سیمون کولی' هم تیمی خود به زندان تعلیقی محکوم شد و مونک هم به خاطر این که به پلیس در جریان یک حادثه رانندگی دروغ گفته بود مورد شماتت رسانه ها قرار گرفت.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.