کدخبر :283046 پرینت
31 تیر 1402 - 14:10

50 درصد فروش بیشتر محصولات با طراحی سایت فروشگاهی

اگر هنوز یک وب سایت فروشگاهی ندارید، احتمالاً بخش زیادی از درآمد خود را که می‌توانستید فقط از طریق طراحی وب سایت فروشگاهی به دست آورید، از دست داده‌اید. چرا که در بازار امروز، تقریباً هر کسب و کاری وب سایت خود را دارد و از آن درآمد فوق‌العاده ایی کسب می‌کند.

متن خبر

گزارش آگهی/ بله امروزه آنلاین نبودن کسب و کار شما به معنای عدم وجود آن است. چرا که تمامی برندها درحال فعالیت در محیط مجازی بوده و در زمینه  طراحی سایت فروشگاهی درحال پیشرفت هستند. وجود وب سایت فروشگاهی علاوه بر افزایش مشتریان موجب برندسازی کسب وکار شما نیز خواهد شد. زیرا با سئو و بهینه سازی سایت می توانید در نتایج جستجوی گوگل قرار بگیرید و مشتریان هدفمند برای خود جذب کنید.

زمانی که به فکر شروع کسب و کار خود در فضای مجازی هستید ممکن است به موانع مختلفی فکر کنید که مانع شروع فعالیت شما شوند. اما در حقیقت طراحی فروشگاه اینترنتی یکی از بزرگ‌ترین شانس‌های شما جهت تأثیر گذاری بر روی مشتریانتان است. به این ترتیب مواردی مانند قیمت طراحی سایت فروشگاهی و هزینه‌های بعدی آن همچون یک سرمایه گذاری طولانی مدت برای رشد تجارت آنلاین شما خواهد بود.

آیا طراحی سایت فروشگاهی عامل موفقیت یک تجارت خواهد بود؟

جالب است بدانید که در سال ۲۰۲۰، فروش آنلاین وال مارت ۹۷ درصد افزایش یافته و رشد فروش و سود آمازون در سه ماهه دوم سال ۴۰ درصد بوده است. به همین دلیل طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی شما یکی از مهم‌ترین مواردی است که هنگام راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی باید به درستی انجام شود. اگر شما جزء اولین نفرها در حوزی خود باشید قطعاً ۵۰ درصد فروش بیشتری به‌دست خواهید آورد. جالب است بدانید که:

  • ۴۴ درصد مردم خرید آنلاین خود را با جست‌وجو از گوگل شروع می‌کنند.
  • ۷۵ درصد مردم فقط صفحهٔ اول نتایج گوگل را بررسی می‌کنند.
  • حداقل ۴۳ درصد ترافیک سایت‌های فروشگاهی از سمت گوگل (نتایج ارگانیک) می‌آید.
  • ۱۴/۶ درصد لیدهای حاصل از فعالیت‌های سئویی به خریدار تبدیل می‌شوند.

تاثیر طراحی سایت فروشگاهی بر رشد کسب و کار

زمانی که به فروش آنلاین می‌پردازید، با طراحی سایت فروشگاهی شخصیت برند و کاری که انجام می‌دهید را به مشتریان خود در نقاط مختلف نشان می‌دهید. این یک شانس بزرگ برای شماست که مشتریان زیادی را جذب کنید و با معرفی برند خود بر روی آن‌ها تأثیر بگذارید. اگر این کار را به درستی انجام دهید، می‌توانید برند خود را در محیط مجازی بسازید. امکانات و ویژگی‌های طراحی فروشگاه آنلاین به شما کمک می‌کند که به صورت حرفه ایی فعالیت آنلاین خود را شروع کنید. در ادامه به معرفی برخی امکانات و ویژگی‌های فوق‌العاده سایت فروشگاهی می‌پردازیم.

نمایش واقعی محصولات با AR

شاید برای شما سؤال باشد که دقیقاً AR یا واقعیت افزوده چیست؟ ایده اولیه واقعیت افزوده ادغام اشیاء دنیای واقعی و مجازی است. در طول ساختن تجربه AR، داده‌ها را از دنیای واقعی (تصویر یا جزئیات سطح) و اشیاء مجازی (دارایی‌های دیجیتال – اشیاء سه بعدی، متن، تصاویر و غیره) می‌گیرد تا یک تجربه واقعی ایجاد کنند. این تکنولوژی به شما این امکان را می‌دهد که محصولات خود را به صورت واقعی در محیط‌های مختلف به مشتریان سایت فقط از طریق گوشی موبایل نمایش دهید. این تکنولوژی توسط مجموعه سوبلز با قابلیت‌های ویژه ارائه می‌شود.

وقتی مشتریان به محصولاتی که به روشی معتبر، لمسی و بصری فروخته می شوند، متصل شوند می‌توانند به محصول شما نزدیک‌تر شوند و به کسب و کار شما در بازار برتری دهند. زمانی بود که هنوز مشخص نبود که AR به پذیرش انبوه برسد و عملی باشد اما آن زمان خیلی وقت است که سپری شده است و شرکت‌هایی که به‌زودی سوار قطار واقعیت افزوده(AR) می‌شوند، از مزایای بسیار زیادی برخوردار خواهند شد.

جالب است بدانید که %57 مردم تمایل دارند از روش های آسان مثل واقعیت افزوده در زندگی روزمره خود استفاده کنند.

فروش بدون بازاریابی حضوری محصولات

زمانی که شما محصولات خود را به صورت حضوری به فروش می‌رسانید، مجبور هستید برای جذب مشتری و توجه آن به تمام محصولات در تنوع و رنگ‌بندی مختلف، کلی توضیح دهید و وقت خود را صرف جلب نظر آن کنید. تازه ممکن است تمام ویژگی‌های محصول خود را نگفته باشید و یا نمونه‌های مشابه را معرفی نکرده باشید.

اما در سایت داستان کاملاً فرق می‌کند. شما با قرار دادن توضیحات کامل محصول به همراه ویژگی‌های خاص و موارد مشابه، مخاطب را در انتخاب بهتر به خوبی راهنمایی می‌کنید و به او امکان مقایسه می‌دهید. بدون شک احتمال خرید در این مشتری بالا می‌رود و بالاخره یک محصول را از شما خریداری می‌کند.

فرایند خرید آنلاین و 24 ساعته

با راه اندازی سایت فروشگاهی شما ۲۴ ساعته در دسترس مشتریان خود هستید و آن‌ها می‌توانند در هر زمان اقدام به خرید کنند. حتی زمانی که شما در تعطیلات به سر می‌برید و یا استراحت می‌کنید. سایت‌های فروشگاهی دارای قابلیت اتصال به درگاه مستقیم پرداخت هستند که با اتصال به آن، مشتریان می‌توانند فرایند خرید را به صورت آنلاین انجام دهند و در آخر فقط پیامک واریز وجه برای شما ارسال شود.

ارتباط با بازار جهانی و جذب مشتریان بیشتر:

با طراحی سایت می‌توانید به راحتی به بازار جهانی دسترسی داشته باشید و دیگر به منطقه و اطراف فروشگاه خود محدود نباشید. زمانی که شما محدود به اطراف فروشگاه خود هستید، ممکن است در روز ۱۰۰ فروش داشته باشید؛ ولی با طراحی سایت فروشگاه خود، مانند دیجی کالا در سراسر کشور شناخته می‌شوید و ممکن است در لحظه ۱۰۰ فروش داشته باشید و محصولات خود را به صورت جهانی بفروشید.

[node:title]

چگونه می‌توانم سایت فروشگاهی داشته باشم؟

از قدیم گفتن کار را باید به کاردان سپرد. برای طراحی سایت فروشگاهی نیز باید از طراحان وب متخصص در این حوزه درخواست کرد. اگر شما روش های بازاریابی مختلفی را تست کرده اید ولی نتیجه ایی نگرفته اید؛ مهم نیست اکنون در چه مرحله ای هستید، برای شروع فعالیت آنلاین هنوز هم دیر نشده است.

مجموعه سوبلز وب سایت‌های فروشگاهی زیبا، مدرن و واکنش گرا را متناسب با درخواست مشتریان طراحی و پیاده سازی می‌کند. ما از تفکر و تجربه هوشمند برای راه اندازی کسب و کارتان استفاده می‌کنیم تا به رشد کسب و کار شما به صورت آنلاین کمک کنیم. داشتن سایت با امکانات فوق‌العاده باعث می‌شود تا در فضای آنلاین به صورت حرفه‌ای دیده شوید. ما در سوبلز با بیش از ۱۰ سال سابقه به صورت تخصصی در زمینه خدمات طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت و خدمات دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کنیم. در حال حاضر با بیش از ۱۰۰ نمونه کار طراحی سایت، آماده ارائه خدمات طراحی وب به مشتریان عزیز هستیم.

آدرس سایت: sobelz.com

شماره تماس: 02137483

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.