کدخبر :282520 پرینت
17 تیر 1402 - 15:09

عرضه آیفون ۱۵ پرومکس به بازار همراه با افزایش قیمت

تحلیلگران اقتصادی در حوزه فناوری معتقدند که آیفون ۱۵ پرومکس به دلیل داشتن قابلیت‌ها و امکانات منحصربفرد با قیمتی بالاتر به بازار عرضه خواهد شد.

متن خبر

به گزارش سرویس بین‌الملل سیتنا، در سال ۲۰۲۲ و زمانی که آیفون ۱۴ به بازار عرضه شد، اروپا و بریتانیا از افزایش قیمت پس از عرضه در امان نماندند و رقمی در حدود ۲۰۰ یورو بیشتر از آمریکایی‌ها برای خرید این دستگاه پرداخت کردند.

جف پو از مؤسسه‌ تحقیقات بین‌المللی فناوری هایتونگ معتقد است سری آیفون ۱۵ که در ماه آگوست وارد مرحله‌ تولید انبوه می‌شود، در مدل پرو مکس این گوشی‌ افزایش قیمت را شاهد خواهیم بود. درحالی‌که آیفون ۱۴ پرومکس با برچسب ۱۰۹۹ دلار عرضه شد، پو اعتقاد دارد آیفون ۱۵ پرومکس با قیمتی بالاتر در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

اگرچه اغلب امکانات و قابلیت‌های مشابهی در مدل پرو و پرو مکس آیفون دیده می‌شود و مهم‌ترین تفاوت این دو نسخه معمولاً ابعاد آن‌ها است، اما به گفته اپل، نسل بعدی آیفون پرومکس، قابلیت‌های منحصربفردی خواهد داشت که نمونه‌ آن در مدل پرو وجود ندارد. 

استفاده از لنز پریسکوپی جدید در پرومکس ۱۵ که شاید همین موضوع باعث افزایش قیمت دستگاه شود، از تفاوت‌های عمده آن با نسل ۱۴ است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.