کدخبر :282157 پرینت
07 تیر 1402 - 19:26

بازدید سرپرست دفتر صنایع برق و الکترونیک وزارت صمت از نمایشگاه الکامپ + تصاویر

عبدالناصر آزاد بخت، مدیرکل دفتر صنایع، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی و سرپرست دفتر صنایع برق و الکترونیک وزارت صمت به همراه کارشناسان و روسای ادارات مرتبط، از بیست ‌و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) بازدید کرد. در این بازدیدها که با همراهی داوود ادیب، رییس اتحادیه صنعت مخابرات ایران صورت پذیرفت، شرکت های تولیدی حاضر در نمایشگاه آخرین دستاوردهای خود را تشریح کردند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، عبدالناصر آزاد بخت، مدیرکل دفتر صنایع، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی و سرپرست دفتر صنایع برق و الکترونیک وزارت صمت به همراه کارشناسان و روسای ادارات مرتب، امروز چهارشنبه هفتم تیرماه از بیست ‌وششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) بازدید به عمل آورد.

در بازدیدهای صورت پذیرفته که با همراهی داوود ادیب، رییس اتحادیه مخابرات ایران صورت پذیرفت، شرکت های تولیدی حاضر در نمایشگاه آخرین دستاوردهای خود را تشریح نمودند.  

در این نمایشگاه که ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی حضور دارند، بیش از ۱۵۰ شرکت در حوزه‌ی استارتاپ و دانش‌بنیان هستند. در کنار شرکت‌های داخلی، این نمایشگاه، شاهد حضور ۵۰ شرکت خارجی از کشورهای ترکیه، روسیه، عراق، ازبکستان، بوسنی و هرزگوین، چین، ارمنستان و سوریه هستیم.

گفتنی است؛ روز دوشنبه پنجم تیرماه ۱۴۰۲ با حضور مهندس میثم عابدی، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیران ارشد این وزارت خانه، مدیران معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، مدیران ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال، مدیران وزارت صمت، نایب رییس و دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران، رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، رییس کانون هماهنگی افتا، با میزبانی اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران و انجمن افتا و با حضور تعداد قابل توجهی از تشکل ها و فعالان اقتصادی مرتبط با هیات های تجاری حاضر، نشستی در هتل پارسیان ازادی تهران برگزار و توانمندی های کشور در حوزه طراحی و تولید، خدمات فنی مهندسی، مدیریت پروژه، ارایه سرویس های اپراتوری و اینترنتی، سرویس های ارزش افزوده و فناوری های نوین، تجهیزات بانکی، تولید تجهیزات پسیو و اکتیو، نرم افزار و اپلیکیشن و همچنین فناوری اینترنت اشیاء به اطلاع حاضرین رسید.

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.